خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

مدت زمان مصدومیت کوتینیو اعلام شد

مدت زمان مصدومیت کوتینیو اعلام شد
سه شنبه گذشته بازی بارسا و ایبار به دقیقه 90 رسیده بود که فیلیپه کوتینیو نزدیک محوطه جریمه حریف روی زمین نشست و دیگر نتوانست
بازی برای دقایقی ادامه پیدا کرد تا اینکه توپ به اوت رفت و تیم پزشکی برای مداوای کوتینیو وارد میدان شد. ستاره برزیلی که بدون برخورد به بازیکنی دچار مصدومیت شده بود، به کمک پزشکان زمین را ترک گفت در حالی که آشکارا درد می کشید.
دو روز پیش تیم پزشکی بارسلونا بیانیه ای صادر کرد با این مضمون که نتیجه بررسی ها روی ناحیه مصدوم کوتینیو مثبت نبوده است. مصدومیت ستاره برزیلی از ناحیه مینیسک خارجی ساق پای چپ است و پس از ام آر آی دقیقا مشخص شد که پارگی به میزانی بوده که او باید جراحی شود.

جراحی امروز با موفقیت توسط دکتر کاگوت در بارسلونا به انجام رسید و سپس تیم پزشکی باشگاه کاتالان اعلام کرد کوتینیو نزدیک به سه ماه نمی تواند در میادین حاضر باشد. به این ترتیب او قطعا هر دو بازی رفت و برگشت برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

این اتفاق حکم یک کابوس را برای کادر فنی بارسلونا دارد. آبی اناری ها غیر از کوتینیو، مصدومانی چون جرارد پیکه، آنسو فاتی و سرجی روبرتو را دارند.

برچسب‌ها: بارسلونا کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 Fc Tizhoooshan1399/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi