خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

گزارش جدید درباره مصدومان بارسلونا

گزارش جدید درباره مصدومان بارسلونا
به گزارش TV3 ، مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا که با تیم تمرین می کند ، می تواند برای بازی برابر ختافه در دسترس باشد. این در حالی است که پیش از ورود او به تمرینات ، به نظر می رسید تراشتگن پس از استراحت ملی به میادین بازمی گردد.
در مورد فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا همین منبع اشاره کرده است که کوتینیو هم برای بازی با ختافه فراخوانده می شود. این در صورتی است که کوتینیو امروز با گروه تمرین کرد و احتمال حضور او مقابل اتلتیک بیلبائو هم وجود دارد.
در مورد آنسو فاتی اما شرایط کمی متفاوت است. باشگاه بارسلونا می خواهد ستاره جوان خود کاملا بهبود پیدا کند ، به همین دلیل او هفته اول سپتامبر ( پس از وقفه بین المللی ) به تمرینات گروهی می رسد. پیش بینی می شود که 15 روز پس از آغاز تمرینات گروهی ، فاتی برای رونالد کومان دردسترس خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا مصدومان ترشتگن کوتینیو آنسو فاتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

125 پیشگامان‌‌‌‌1400/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi