خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

مولر: نیمار در سطح پولی نیست که پی‌اس‌جی برایش می‌پردازد

مولر: نیمار در سطح پولی نیست که پی‌اس‌جی برایش می‌پردازد
- برزیل در مقابل آرژانتین در ماراکانا شکست خورد و خیلی ها نیمار را ناکام بزرگ این بازی دانستند.

به گزارش فوتبالی، برزیل شبی غم بار را تجربه کرد و حالا نیمار به عنوان سرشناس ترین چهره تیم ملی برزیل مورد انتقاد قرار گرفته است. حالا لوئیز مولر بازیکن اسبق فوتبال برزیل به انتقاد از نیمار پرداخته است. مولر در سال 1994 با برزیل قهرمان جام جهانی شد و حالا در انتقاد از نیمار گفته است:" نیمار بیش از حد توسط برخی بزرگ شده است اما ارزش پولی که پی اس جی برایش می پردازد را ندارد چرا که هرگز توپ طلا را نبرده است. بازیکنان بزرگ به تعداد انگشتان یک دست هستند. مسی و رونالدو در این دسته قرار می گیرند چرا که درون زمین این را ثابت کرده اند اما نیمار بیشتر به خاطر کارهایش بیرون از زمین مورد توجه قرار گرفته است تا درون آن."

لوئیز مولر مهاجم اسبق سائوپائولو و تورینو در دوران حضورش در تیم ملی برزیل با ستارگانی نظیر روماریو، ببتو و رونالدو هم تیمی بود. وی در این باره که بهترین هم تیمی اش چه کسی بوده گفت:" رونالدو 94 کیلو وزن داشت و شاید نخواهم او را انتخاب کنم اما به نظرم کارکا همواره کامل ترین مهاجم برزیل بوده است. او یک ستاره فوق العاده بوده است."

در حقیقت لوئیز مولر به خاطر علاقه اش به گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان این لقب را دریافت کرده است. لوئیز در سه جام جهانی با برزیل داشت و تجربه گلزنی با پیراهن سائوپائولو در مقابل میلان در جام بین قاره ای 1993 را دارد.

برچسب‌ها: نیمار پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

116 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi