خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

مسی: هدف من و باشگاه، قهرمانی در اروپاست

مسی: هدف من و باشگاه، قهرمانی در اروپاست
فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن می گوید که از حضور در این تیم بسیار راضی است و هدف اصلی خود در این باشگاه را قهرمانی در چمپیونزلیگ عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های فرانسوی، لیونل مسی در مصاحبه با شبکه بین اسپورت به موضوعاتی اشاره کرد که در ادامه می خوانید:

"پاریسن ژرمن طی سال های اخیر به فتح لیگ قهرمانان اروپا بسیار نزدیک بود و به نظرم این تیم دوباره آماده جنگیدن برای قهرمانی در این رقابت ها است. دقیقا من نیز آرزو و جاه طلبی مشابهی دارم و می خواهم بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوم. هر کاری برای دستیابی به این مهم انجام می دهم. رسیدن به این هدف، اتفاق مهمی برای این باشگاه خواهد بود. این قهرمانی معنی زیادی برای باشگاه، من و هواداران خواهد داشت. چند روز اخیر در پاریس واقعا دیوانه کننده بود. وقتی هنوز خبر آمدن من تایید نشده بود، مردم در خیابان ها منتظر بودند. این اولین تجربه من خارج از بارسلونا است و تاکنون فوق العاده بوده است. از هر لحظه حضورم در پاریسن ژرمن لذت می برم و برای اولین بازی لحظه شماری می کنم."

"از این که دوباره می توانم در کنار نیمار بازی کنم، بسیار هیجان زده هستم. مدت زیادی از یکدیگر دور بودیم. به نظرم پاریسن ژرمن، ترکیب فوق العاده ای دارد و من آماده هستم تا از هر لحظه حضورم در این تیم لذت ببرم."

"پیراهن شماره 30، اولین پیراهنی بود که با آن در بارسلونا به میدان رفتم. پس از سال ها بازی برای بارسلونا و بعد از این تغییر بزرگ، احساس می کنم دوباره همه چیز را از صفر شروع کرده ام. به نظرم شروع دوباره با پیراهن شماره 30، تصمیم درستی بود."

برچسب‌ها: پی اس جی مسی نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi