خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

به خاطر نیمار دوست داشتم PSG قهرمان اروپا شود

به خاطر نیمار دوست داشتم PSG قهرمان اروپا شود
به گزارش "ورزش سه"، نیمار تابستان 2017 بود که با قراردادی 222 میلیون یورویی که او را گران ترین بازیکن دنیا می کرد، بارسا را به مقصد پی اس جی تر کرد. در دو سال ابتدایی، مصدومیت ها به او اجازه هنرنمایی ندادند ولی امسال ورق برگشت و فوق ستاره برزیلی با درخشش خود و نیز همراه با ستاره های دیگری چون کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا توانست پی اس جی را به فینال لیگ قهرمانان برساند؛ هرچند که با شکست 1-0 از بایرن دستش از جام کوتاه ماند.
نیمار در سال های اخیر اغلب از مدعیان توپ طلا بوده اما درخشش لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باعث شده که او نتواند جایزه بهترین بازیکن را دریافت کند.

فرانس فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی رقابت‌ها تصمیم گرفت که امسال جایزه توپ طلا را اهدا نکند و البته پس از نایب قهرمانی پی اس جی شانس نیمار برای کسب این جایزه کاهش پیدا کرد و در صورت اهدای توپ طلا، بعید بود نیمار برنده نهایی باشد. شانس نیمار برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا هم بالا نیست.
کلودیو تافارل دروازه‌بان اسطوره‌ای برزیل در مورد نیمار به سایت رسمی فیفا گفت: « نیمار بازیکنی فوق العاده عالی است. او زیبا بازی می‌کند، دریبل‌زنی باورنکردنی است، موقعیت گل ایجاد می‌کند و گل‌های فوق العاده‌ای به ثمر می‌رساند.

نیمار برای ما برزیلی ها بازیکن بسیار مهمی است. واقعا امیدواریم که در بهترین شرایطش باشد و به برزیل در کسب یک جام جهانی دیگر کمک کند. او یک فوق ستاره است. به خاطر بازیکنان برزیلی پاری سن ژرمن طرفدار این تیم در فینال لیگ قهرمانان بودم و واقعا دوست داشتم نیمار قهرمان چمپیونزلیگ شود و پس از آن نیز جایره بهترین بازیکن سال فیفا را به دست آورد. امیدوارم در آینده این اتفاق رخ دهد و او به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود.»

برچسب‌ها: نیمار پی اس جی پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

110 --ʝσкєя--1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi