خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

لائوتارو در رئال و بارسا؟ باید با اینتر حرف بزنیم

لائوتارو در رئال و بارسا؟ باید با اینتر حرف بزنیم
به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.
گزارش ها حاکی از آن است که غول های اسپانیایی وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که پس از تغییر دادن مدیر برنامه ها، مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.
بارسا از سال گذشته چندین بار به شکل جدی تلاش کرد لائوتارو را جذب کند ولی پاندمی کرونا و مختل شدن وضعیت اقتصادی باشگاه کاتالان در نهایت مانع از ادامه مذاکرات شد.
لائوتارو خود چندی پیش تایید کرد که نزدیک بود به بارسلونا برود:« واقعا نزدیک بود به بارسلونا ملحق شوم. حتی با لئو مسی در این باره صحبت کردم اما آنها مشکلات مالی داشتند و تصمیم گرفتم که در اینتر بمانم. اتفاق خوب و مثبتی بود چون توانستم با اینتر قهرمان شوم.»
الخاندرو کامانیو مدیر برنامه های جدید لائوتارو در مورد آینده این بازیکن گفت:« لائوتارو جزو نسل جدید مهاجمان است ولی به نسل قدیمی مهاجمان برجسته نیز بسیار شبیه است. می دانیم که او برای اینتر بازیکن بسیار مهمی است. لائوتارو دو سال دیگر قرارداد دارد و از این بابت خیال مان آسوده است ولی به زودی باید با باشگاه صحبت کنم تا مشخص شود که لائوتارو ماندنی است یا باید برود.
شرایط اقتصادی اینتر چندان خوب نیست ولی ما هم عجله ای نداریم. فصل نقل و انتقالات طولانی است و تا انتهای تابستان زمان زیادی باقی مانده است. در این مدت اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. »

برچسب‌ها: لائوتارو مارتینز اینتر میلان بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

108 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi