خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

کاپیتان اسپانیا باعث انتقال لائوتارو به بارسلونا؟

کاپیتان اسپانیا باعث انتقال لائوتارو به بارسلونا؟
به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که رسانه های کاتالان گزارش دادند جوردی آلبا مدافع چپ قدیمی بارسلونا ممکن است در فهرست فروش قرار بگیرد. در واقع اگر او با کاهش دستمزد موافقت نمی کرد، باشگاه با وی ادامه نمی داد ولی پس از مذاکراتی که صورت گرفت، به نظر آلبا ماندنی شده است. او یکی از کاپیتان های بارسلوناست و فعلا بحث جدایی او مطرح نیست.
ساعاتی پیش نشریه موندودپورتیوو ادعایی جدید در مورد آلبا مطرح کرد؛ اینکه باشگاه اینترمیلان قصد جذب او را دارد و می خواهد به زودی پیشنهادی رسمی را ارائه دهد. اینتر قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا برای تقویت سمت چپ دفاعی خود آلبا را می خواهد و برای کم کردن رقم نهایی انتقال، پیشنهاد معاوضه بازیکن را نیز ارائه خواهد کرد.
طبق همین گزارش، خوان لاپورتا رئیس بارسا مطلع است که اینتر قصد جذب آلبا را دارد ولی هنوز هیچ تماس یا پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است. او قصد دارد پس از دریافت این پیشنهاد، بحث جذب لائوتارو مارتینز را مطرح کند.

لائوتارو مدت هاست مورد توجه بارسا قرار دارد ولی تاکنون مشکلات مالی مانع چنین انتقالی شده است. اکنون باید دید آلبا کاپیتان دوم تیم ملی اسپانیا مسیر برای انتقال لائوتارو را هموار می کند یا خیر.

برچسب‌ها: اینتر میلان جوردی آلبا لائوتارو مارتینز بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

166 ※宲會 King 會宲※1400/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi