خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

لائوتارو: برای رفتن به بارسا با مسی حرف زدم

لائوتارو: برای رفتن به بارسا با مسی حرف زدم
به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز که به تازگی با اینتر به قهرمانی در سری آ رسیده است در آخرین مصاحبه خود فاش ساخته که بسیار به پیوستن به بارسلونا و هم بازی شدن با لیونل مسی، ستاره هم‌وطنش، نزدیک بوده است.
لائوتارو: "من واقعا نزدیک بود به بارسلونا ملحق شوم. حتی با لئو در این باره صحبت کردم. اما آنها مشکلات مالی داشتند و تصمیم گرفتم که در اینتر بمانم. اتفاق خوب و مثبتی بود چون توانستم با اینتر قهرمان شوم."
لائوتارو: "سولاری در رئال مادرید بود و آمد دنبال من. من تازه به ریسینگ رفته بودم و احساس نمی کردم که زیاد بتوانم ادامه دهم. دفعه دوم وقتی بود که زیاد در ریسینگ بازی نمی کردم و آنها به سراغ من آمدند و به من پیشنهاد امضای قرارداد دادند، اما من احساس آمادگی نمی کردم."
لائوتارو: "از زمانی که بچه بودم رویای قهرمانی را می دیدم. فکر می کنم که ماندنم تصمیم درستی بود. از حالا به بعد من یک عنوان قهرمانی دارم. من رویای داشتن یک خانواده و قهرمانی را می دیدم و امروز به آن رسیده ام."
لائوتارو: "من فوتسال بازی نکردم و همیشه روی چمن بازی می کردم. وقتی میلیتو در سال 2014 آمد من همیشه از او تقلید می کردم. خیلی بازی های دیگو را نگاه می کردم، او الگوی من بود. سرمربی ما را مجبور می کرد که قبل از تمرین در زمین حاضر شویم و روی حرکات تهاجمی مان کار کنیم. من از میلیتو خیلی چیزها یاد گرفته ام."

برچسب‌ها: اینتر میلان لائوتارو مارتینز بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

88 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi