خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

آمار عجیب کریس رونالدو؛ 51 کاشته، فقط یک گل

آمار عجیب کریس رونالدو؛ 51 کاشته، فقط یک گل
کریستیانو رونالدو، در ترکیب تیم ملی پرتغال در نواختن ضربات ایستگاهی بسیار ضعیف عمل کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب و در شرایطی که موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه بلژیک داشت، در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد تا مدافع عنوان قهرمانی، وداع زودهنگامی با رقابت های یورو 2020 داشته باشد. اما دیشب کریستیانو رونالدو نیز نتوانست از سد خط دفاعی بلژیک عبور کند و آقای گل این رقابت ها در گلزنی ناکام ماند.

اما پرتغال دو بار در موقعیت های خوبی صاحب ضربه ایستگاهی شد و مطابق انتظار کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت. اولین ضربه او توسط تیبو کورتوا دفع شد و دومی نیز به دیوار دفاعی برخورد کرد تا آمار فاجعه بار او ادامه پیدا کند
رونالدو از زمان اولین بازی خود در مسابقات جام ملت های اروپا در سال 2004، پشت 28 ضربه آزاد مستقیم قرار گرفته که حداقل چهار برابر بیشتر از هر بازیکن دیگری در این مقطع بوده و البته هیچ کدام را تبدیل به گل نکرده است. در کل رونالدو در رقابت های یورو و جام جهانی 51 ضربه ایستگاهی به سمت دروازه حریف زده و فقط یک بار در جام جهانی 2018 موفق به باز کردن دروازه تیم ملی اسپانیا شده است.

اما در یوونتوس اوضاع بدتر از این هم است. رونالدو در 72 تلاش در طول سه فصل گذشته از روی ضربات ایستگاهی فقط یک گل به ثمر رسانده و در رده باشگاهی نیز از این حیث بسیار ناامید کننده ظاهر شده است. البته در بین سالهای 2009 تا 2018 ، ستاره پرتغالی در 444 تلاش در ترکیب رئال مادرید 33 گل از روی ضربات آزاد به ثمر رساند که بهترین آمار او بود.

برچسب‌ها: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

106 Ol Lyon1400/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi