خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟
پس از سوت پایان بازی پرتغال و بلژیک که به شکست 1-0 یاران رونالدو و حذف آنها از یورو 2020 ختم شد، کاپیتان پرتغال و دروازه‌بان بلژیک گفتگوی کوتاهی با هم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، گل نیمه اول تورگان هازارد برای بلژیک حکم حذف کریستیانو رونالدو وپرتغال را از یورو 2020 صادر کرد.پرتغال که در این رقابت ها مدافع عنوان قهرمانی هم بود، در نیمه دوم به شدت برای تغییر نتیجه بازی فشار آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت های زیادی که روی دروازه تیبو کورتوا ایجاد کردند استفاده کنند. البته باید گفت که بخت هم با آنها یار نبود...
پس از پایان بازی دوربین های تلویزیونی کریستیانو رونالدو را نشان دادند که در حالی که بسیار ناراحت بود، گفتگویی کوتاه با تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیک و رئال مادرید، داشت.
در تصاویر این گفتگو که توییتر رسمی یوفا 2020 منتشر کرده است، رونالدو به کورتوا می گوید: "شانس آوردید نه؟" و سپس ادامه می دهد: "توپ امروز نمی خواست درون دروازه برود.". فوق ستاره پرتغال در ادامه برای کورتوا آرزوی موفقیت در ادامه رقابت های یورو 2020 را می کند.

کورتوا در این بازی نمایشی فوق العاده داشت و شانس های زیادی را از پرتغالی ها گرفت از جمله ضربه سر روبن دیاس در دقیقه 83 بازی. شیاطین اما خوش شانس هم بودند و در دقیقه 85 ضربه رافائل گریرو به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد.

این صحبت ها در ادامه همان صحنه ای رخ داده که رونالدو از شدت خشم و ناراحتی بازوبند کاپیتانی اش را در آورده و به زمین می کوبد.

رونالدو پس از صحبت با کورتوا با دیگر ستاره های تیم بلژیک از جمله روملو لوکاکو و کوین دی بروین نیز خوش و بشی می کند اما در ادامه و در مسیر رفتن به رختکن یک بار دیگر بی خیال "احترام" می شود و بازوبند خود را به زمین انداخته و آن را شوت می کند تا جایی که یکی از اعضای کادر مربیان پرتغال بازوبند را از زمین برمی دارد.
رونالدو که پنج گل در این رقابت ها به ثمر رسانده بود و در رکورد بیشترین تعداد گل ملی فوتبال مردان با علی دایی برابر شده بود، امیدوار بود که بتواند با زدن گل های بیشتر، دست به تاریخ سازی زده و این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

برچسب‌ها: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 Ol Lyon1400/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi