خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

کل‌کل رونالدو- کوکاکولا تمامی ندارد!

کل‌کل رونالدو- کوکاکولا تمامی ندارد!
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال با انتشار تصویری در صفحه خود باز هم خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی رقابت های یورو 2020 بود که کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فرانسه حاشیه ساز شد. ستاره پرتغالی در همان لحظه ورود به اتاق نفرانس نوشابه کوکاکولا را از جلوی خود برداشته و یک بطری آب به جای آن گذاشت. در ادامه پل پوگبا نیز به شکلی دیگر این کار را تکرار کرده و استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه نیز یک بار در نوشابه را باز کرده و مقداری از آن نوشید.

این حرکت کریستیانو رونالدو به قدری خبرساز بود که حتی سهام کوکاکولا افت کرده و این کمپانی بزرگ خسارتی چهار میلیارد دلاری را نیز متحمل شد. اما حالا رونالدو در جریان سفر به مجارستان برای دیدار با بلژیک، یک نوشیدنی با محتویات نامعلوم جلوی خود قرار داده است.

در این تصویر در کنار په په در هوایپیما، جلوی رونالدو یک بطری نوشیدنی با آرم تیم ملی پرتغال قرار دارد. برخی هواداران معتقدند این بطری حاوی نوشیدنی انرژی زاده و برخی دیگر پا فراتر گذاشته و محتویات آن را نوشیدنی های الکلی دانسته اند. به هر حال به نظر می رسد کل کل کریستیانو رونالدو با کوکاکولا تمامی ندارد و او حاضر به مصرف هر شکل نوشیدنی به جز این مدل نوشابه است.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Ol Lyon1400/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi