خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

پیشنهاد دستمزد هنگفت یونایتد به ستاره انگلیسی

پیشنهاد دستمزد هنگفت یونایتد به ستاره انگلیسی
به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در ماه های اخیر چند پیشنهاد برای جذب جیدون سانچو به دورتموند ارائه داده اما هنوز توافق قطعی در این زمینه حاصل نشده است.

در همین ارتباط سه روز پیش نشریه بیلد آلمان مدعی شد که باشگاه انگلیسی پیشنهاد 72 میلیون پوندی جدیدی را به دورتموند ارائه داده که باعث شده این باشگاه تا حدود زیادی راضی شود و به نظر می رسد که باید انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد را با توجه به این پیشنهاد نهایی تلقی کرد.

جیدون با پیوستنش به شیاطین سرخ در زمره بازیکنانی قرار می‌گیرد که بیشترین دستمزد دریافتی را دارند.

نشریه انگلیسی «استار» مدعی شد سانچوی 21 ساله با پیوستن به منچستریونایتد دستمزدش به شکلی قابل توجه نسبت به چیزی که در دورتموند دریافت می‌کند، افزایش پیدا خواهد کرد. براساس این گزارش، سانچو در منچستریونایتد دستمزدی در حدود 250 هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد، این در حالی است که او در دورتموند هفته‌ای 100 هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

منچستریونایتد تابستان گذشته به دنبال جذب این بازیکن بود، اما در نهایت با دورتموندی‌ها به توافق نرسید. این باشگاه انگلیسی تابستان گذشته حاضر نشد رقمی بیش از 80 میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع خود (دریافت 120 میلیون یورو) کوتاه بیاید.

سانچو 21 ساله که تا سال 2023 تحت‌ قرارداد بوروسیا دورتموند است، فصل اخیر در 38 بازی از رقابت‌های مختلف آمار 16 گل زده و 21 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

برچسب‌ها: جیدون سانچو منچستریونایتد بورسیا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

49 ※宲會 King 會宲※1400/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi