خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

پاسخ مائورو ایکاردی به شایعات جدایی از PSG

پاسخ مائورو ایکاردی به شایعات جدایی از PSG
در روزهای گذشته شایعاتی در رسانه های ایتالیایی از جمله کالچو مرکاتو منتشر شده بود که ادعا می کرد واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی، در حال مذاکره با یوونتوس و میلان است تا این مهاجم آرژانتینی را بار دیگر به ایتالیا بازگرداند.

در این گزارش ادعا شده بود که واندا نارا به دنبال یافتن راه حلی است که او و همسرش را برای زندگی به میلان بازگرداند.
ایکاردی اما در اینستاگرام خود پاسخ این شایعات در باره آینده اش را داده و نوشته است: "متاسفم که بعضی رسانه ها اطلاعات نادرست منتشر می کنند. هم من و هم خانواده ام در پاریس بسیار خوشحالیم و من هنوز سال های زیادی قرارداد دارم. اینکه دیگر تیم ها به من علاقمند هستند باعث افتخار من است اما حال و آینده من در پاریس است."سال گذشته PSG برای خرید مائورو ایکاردی از اینتر ۵۰ میلیون یورو پرداخت کرد. ایکاردی که قبل از آن به صورت قرضی به پاریس ملحق شده بود و به نظر می رسید که در این تیم جا افتاده است. اما در هفته های اخیر حقادعا می شد که شرایط برای این بازیکن آرژانتینی در پاریس خوب نبوده و حالا او در مسیر درجدایی از PSG قرار دارد. شایعه ای که ایکاردی پاسخ محکمی به آن داد.

برچسب‌ها: پاریس سن ژرمن ایکاردی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi