خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

آخرین جنجال؛ پایان کار ستاره پرحاشیه PSG

آخرین جنجال؛ پایان کار ستاره پرحاشیه PSG
سه سال قبل دوران درخشان مائورو ایکاردی در اینتر با عدم مبادرت به تمدید قرارداد با این باشگاه و بسیاری نقش واندا نارا را در رقم خوردن این جدایی مهم می‌دانستند. حالا پاری‌سن ژرمن نیز قصد قطع همکاری با ایکاردی را کرده و می‌خواهد در فصل تابستان مهاجم آرژانتینی خود را به فروش برساند. نشریه اوله در گزارشی مدعی شد تصمیم باشگاه فرانسوی می‌تواند ضربه سختی برای مائورو ایکاردی و واندا نارا باشد.

آنها بعد از دشواری‌های ترک میلان و زندگی جدید در فرانسه، در یک سال اخیرا بالاخره به‌راحتی در پاریس ساکن شده و فرزندانشان نیز در مدارس خصوصی در پایتخت فرانسه به تحصیل می‌پرداختند. اما تغییر محل زندگی بدترین خبر ممکن برای این زوج جنجالی است و آنها از همین حالا نگران فصل بعد و احتمال ترک پاریس به مقصدی جدید هستند. اما به نظر می‌رسد رسوایی بزرگی که در فصل زمستان با شایعات خیانت مائورو ایکاردی به واندا به پا شد و البته همسر مائوریتو نیز خیلی سریع آن را به جنجالی‌ترین شکل رسانه‌ای کرد، بی تردید در خراب شدن ذهنیت مدیران پاری سن ژرمن در مورد ایکاردی نقش مهمی داشته است.

در آن مقطع اخباری در مورد رابطه جدید مائورو ایکاردی و خیانت او به واندا نارا منتشر شده و همسر جنجالی مائوریتو نیز خیلی سریع تصاویر این بازیکن را از صفحه خود پاک کرد. این مشکلات در نهایت منجر به غیبت چند روزه مائورو ایکاردی در تمرینات پاری‌سن ژرمن شد و البته در نهایت هم این زوج با یکدیگر آشتی کرده و به زندگی مشترک خود ادامه دادند. اما به نظر این اتفاق باشگاه پاری‌سن ژرمن را مجاب به فروش ایکاردی کرده و این مهاجم گلزن بعد از سه فصل پاریس را نیز ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن ایکاردی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi