خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

اشرف حکیمی: اینتر برای همیشه در قلبم خواهد بود

اشرف حکیمی: اینتر برای همیشه در قلبم خواهد بود
حکیمی از هواداران و مجموعه اینتر تشکر کرد.
اشرف حکیمی، مدافع راست مراکشی پاری سن ژرمن می گوید از پیوستن به این تیم احساس بسیار خوبی دارد.
طرفداری | پس از رسمی شدن انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن، این بازیکن 22 ساله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
فقط یک سال گذشته است، اما عجب سالی! قبل از آمدن به اینتر، نمی توانستم تصور کنم که پوشیدن پیراهن این باشگاه به چه معناست. دفاع از این پیراهن افتخار آمیز بود. به دلیل همه گیری کرونا فصل سختی بود اما بازهم توانستم از لحظات فراموش نشدنی فتح اسکودتو و نوشتن تاریخ در کنار همه شما لذت ببرم. می خواهم از همه اعضای باشگاه، طرفداران و هم تیمی ها برای حرفه ای گری، محبت و احترامشان تشکر کنم. همچنین از خانواده ام نیز بابت حمایت فوق العاده شان متشکرم. برای همیشه اینتر را در قلب خود خواهم داشت. به همه شما علاقه زیادی دارم و فورتزا اینتر!
حکیمی با وبسایت پاری سن ژرمن نیز مصاحبه ای انجام داده است:
من امروز احساس غرور زیادی می کنم. پس از بازی در اسپانیا، آلمان و ایتالیا، پاری سن ژرمن به من این فرصت را می دهد تا بتوانم بازی در لیگی جدید و با یکی از معتبر ترین باشگاه های جهان را تجربه کنم. نمی توانم برای دیدن هم تیمی های جدید، طرفداران و شور و شوق فوق العاده ورزشگاه پارک دو پرنس بیش از این صبر کنم. من همان جاه طلبی های مهمی که کادر فنی و هم تیمی هایم دارند را دارم و همه تلاش خود برای تحقق آنچه از من انتظار می رود را انجام خواهم داد.

برچسب‌ها: اینتر میلان اشرف حکیمی پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

151 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi