خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,118

برتری PSG با درخشش ستاره‌‌های سابق اینتر

برتری PSG با درخشش ستاره‌‌های سابق اینتر
به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در فصل گذشته و در نبردی نزدیک کورس قهرمانی را در نهایت به تیم لیل واگذار کرد، این فصل و با تحرک فراوان در بازار تابستانی به عنوان کسب عنوان نخست در لیگ یک فرانسه بوده و حالا در اولین مسابقه موفق به غلبه بر تروا شد.
ببر خلاف تصور این تیم تروا بود که مسابقه را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یافت. در دقیقه 9 این ال هایم بود که در مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با ضربه سر موفق به زدن گل اول شد. اما پاری سن ژرمن در صدد جبران برآمده و در دقیقه 19 به گل تساوی رسید. روی پاس آندره هررا، اشرف حکیمی در سمت راست صاحب موقعیت شده و با یک ضربه والی و تماشایی موفق به گلزنی شد.
اما دو دقیقه بعد پاری سن ژرمن به گل دوم هم دست یافت. پاس به بیرون کیلیان امباپه به مائورو ایکاردی رسید و او به راحتی موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. در ادامه خود امباپه فرصت خوبی برای زدن گل سوم هم داشت، اما مدافعان حریف توپ را روی از روی خط دروازه بازگرداندند. در نیمه دوم هر دو تیم فرصت هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که به نتیجه نرسید و در نهایت این پاری سن ژرمن که در اولین مسابقه فصل خود موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شد.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

69 شاپور بزرگ1400/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi