خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

توئیت ستاره مراکشی؛ پرواز به سمت پاریس؟

توئیت ستاره مراکشی؛ پرواز به سمت پاریس؟
به گزارش "ورزش سه"، اینتر در فصل گذشته موفق شد بعد از سال ها به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد و مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ را از آن خود کند. با این حال باشگاه ایتالیایی به لحاظ مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و همین موضوع نیز باعث شد که آنتونیو کونته بعد از پایان فصل گذشته از هدایت نراتزوری کناره‌گیری کند.
اما به نظر می‌رسد که اوضاع مالی نه چندان خوب اینتر باعث خواهد شد که آنها مجبور باشند برخی ستاره های خود را به فروش برساند. یکی از بازیکنانی که باید جدایی او از اینتر را قطعی تلقی کرد کسی نیست به جز ستاره مراکشی این تیم یعنی اشرف حکیمی؛ ستاره ای که به طور قطع یکی از ارکان موفقیت اینتر در فصل گذشته به حساب می‌آمد.
در واقع همه شواهد حکایت از آن دارد که کارهای انتقال اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن قطعی شده و احتمالاً طی روزهای آینده این بازیکن به شکل رسمی از سوی باشگاه فرانسوی به عنوان خریدار جدید آنها معرفی خواهد شد. اما حکیمی امروز توئیتی به اشتراک گذاشته که نشان می دهد او در حال پرواز به سمت پاریس است تا احتمالا در تست های پزشکی PSG شرکت کند.

برچسب‌ها: اینتر میلان اشرف حکیمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi