خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

انتقاد بازیکن اسبق فرانسه: مقابل مجارستان خیلی مغرور بودیم

انتقاد بازیکن اسبق فرانسه: مقابل مجارستان خیلی مغرور بودیم
ویلی سانیول بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ مصاحبه ای با نشریه اکیپ داشت و از عملکرد تیم ملی کشورش در تساوی مقابل مجارستان انتقاد کرد.سرمربی سابق بوردو گفت که فرانسه بیش از حد مغرور شده و به همین خاطر در این بازی در سطح انتظارات ظاهر نشد.بازیکن اسبق بایرن گفت :" از ابتدا ذهنیت بسیار روشنی داشتیم. تیم ملی فرانسه بسیار مغرور بود. تلاش کافی را نداشتیم به خصوص در زمانی که توپ نداشتیم. هم در دفاع و هم در حمله باید بررسی دقیق تری داشته باشیم. اعتماد به نفسمان بیش از حد است. شاید به خاطر چیزهایی که است که بازیکنان در رسانه ها بعد از برد مقابل آلمان خواندند. غرور زمانی ایجاد می شود که حس کنی استعدادت به تنهایی برای ایجاد تفاوت کافی است اما فوتبال مدرن فراتر از این است. جدیت نداشتیم و فکر نمی کنم که گرما دلیلی برای آن باشد."

سانیول از عملکرد رافائل واران هم انتقاد کرد:" در دفاع مشکلی داشت. واران توان بازی نداشت. شاید گرمی یا شاید هم پیامدهای بازی سخت مقابل آلمان بود. تیم ملی فرانسه در برخی صحنه ها خیلی بد دفاع کرد. نه در دفاع و نه در حمله تعهد کافی را نداشتیم. باید در هر دو جناح زمین فشار بیشتری وارد می کردیم."

برچسب‌ها: فرانسه اخبار فرانسه یورو2020 ویلی سانیول مجارستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 Sporties_fa@1400/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi