خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

توهین نژادپرستانه به امباپه و بنزما

توهین نژادپرستانه به امباپه و بنزما
به نقل از AS و طبق اعلام یوفا، این سازمان در ساعات آینده توهین‌های نژادپرستانه هواداران تیم ملی مجارستان را به بازیکنان تیم ملی فرانسه در بازی روز گذشته این ۲ تیم در مرحله گروهی جام ملت های اروپا بررسی خواهد کرد و در صورت محرز شدن این موضوع، مجارستانی‌ها با جریمه سنگینی مواجه خواهند شد.

به گفته بعضی از خبرنگاران حاضر در مسابقه شب گذشته، زمانی که کیلیان امباپه، مهاجم سیاه پوست و کریم بنزما که اصلیتی الجزایری دارد صاحب توپ می‌شدند، هواداران مجارستانی به آن‌ها توهین‌های مختلف نژادپرستانه می‌کردند و صدای میمون در می‌آوردند.

مجارستانی‌ها تنها کشوری هستند که با وجود شرایط کرونایی در تمام جهان، مسابقات خود را با ظرفیتی کامل در ورزشگاه های این کشور برگزار می‌کردند. آن‌ها در سال‌های گذشته نیز از طرف یوفا به دلیل همین توهین‌های نژاد پرستانه بارها با جریمه‌های مختلفی مواجه شده اند.

تیم ملی فوتبال مجارستان خلاف ۲ مسابقه قبلی خود در جام ملت‌های اروپا، چهارشنبه شب در استادیوم آلیانز آره نای مونیخ به مصاف تیم ملی آلمان می‌رود.

مجارستانی‌ها با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارند و برای صعود از این گروه نیازمند شکست آلمانی‌ها در خاک این کشور هستند.

برچسب‌ها: فرانسه اخبار فرانسه مجارستان نژادپرستی کریم بنزما کیلیان امباپه یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

234 Sporties_fa@1400/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi