خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

لوریس: سه امتیاز را می خواستیم و حالا ناامیدیم

لوریس: سه امتیاز را می خواستیم و حالا ناامیدیم
تیم ملی فرانسه در مسابقه امروز خود برابر مجارستان فرصت های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد و در نهایت با قبول تساوی 1-1 به کسب یک امتیاز رضایت داد. هوگو لوریس، دروازه بان باتجربه تیم ملی فرانسه ضمن ابراز ناامیدی از این نتیجه مدعی شد دیدیه دشان از بازیکنان این تیم خواسته روحیه خود را برای بازی های بعدی حفظ کنند.

هوگو لوریس گفت: "در چنین دیدارهایی وقتی حریف شما عملکردی هجومی داشته باشد شرایط دشوار خواهد شد. آنها به خوبی سازمان یافته بودند و با کمک حضور هواداران مجارستان در استادیوم با شور و هیجان زیادی بازی می کردند. ما ناامید شده ایم زیرا خواهان کسب هر سه امتیاز این دیدار بودیم، اما ما روحیه خود را حفظ کرده و افکار مثبتی داشته باشیم.

سرمربی تیم از ما خواست با روحیه ظاهر شویم. در نیمه دوم تمام تلاش خود را انجام دادیم که به گل تساوی دست یابیم. اگرچه هدف ما هنگام شروع این دیدار کسب پیروزی برابر مجارستان بود، اما حالا مجبور به قبول این نتیجه هستیم."

برچسب‌ها: فرانسه لوریس اخبار فرانسه یورو2020 مجارستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 Sporties_fa@1400/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi