خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پاسخ رودیگر به اتهام گاز گرفتن پوگبا

پاسخ رودیگر به اتهام گاز گرفتن پوگبا
تیم ملی فرانسه در اولین دیدار خود در مسابقات یورو توانست با یک گل تیم ملی آلمان را شکست دهد و در گروهی سخت، شروعی خوب داشته باشد. نکته مهم این دیدار برخورد رودیگر و پوگبا در جریان بازی با هم بود که اگر چه هافبک فرانسوی معتقد بود آنتونیو رودیگر او را گاز گرفته است اما داور مسابقه در نهایت تصمیم گرفت جریمه ای برای مدافع آلمانی در نظر نگیرد و از این اتفاق گذر کند.
بعد از مسابقه پوگبا در مصاحبه ای اعلام کرد که گاز رودیگر چندان محکم نبوده است و دوست ندارد این مدافع به خاطر این اتفاق دچار محرومیت شود. حال رودیگر در مصاحبه ای در مورد این اتفاق صحبت کرده است. این مدافع معتقد است، اتفاقی که افتاد از تلویزیون وجهه زیبایی نداشته و بد به نظر رسیده اما او قصد نداشته به پوگبا آسیبی بزند و تصمیم داور مبنی بر کارت ندادن به او درست بوده است. رودیگر در این باره گفت:
شکی نیست که نباید دهانم را انقدر به پشت پوگبا نزدیک می کردم. این اتفاق از تلویزیون وجهه خوبی نداشت. من و پل بعد از سوت پایان بازی مانند دو دوست در مورد این اتفاق با هم صحبت کردیم و او هم در صحبت با من و هم در صحبت با رسانه ها گفت که بر خلاف تفکر خیلی ها، گاز گرفتنی در کار نبوده است. حتی در جریان بازی هم داور به من گفت که اگر فکر می کرد حرکتم خشن و غیر اخلاقی بوده به من کارت می داد.

برچسب‌ها: فرانسه پل پوگبا آلمان آنتوتیو رودریگر یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 Sporties_fa@1400/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi