خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

روی کین: پوگبا در فاز دفاعی بی نظم است

روی کین: پوگبا در فاز دفاعی بی نظم است
فرانسه در بازی شب گذشته بازی ۱-۰ باخته را با برتری ۳-۱ عوض کرد ولی کم کاری دفاعی بازیکنان این تیم موجب شد تا سوئیس کار با به تساوی بکشد و در نهایت در ضربات پنالتی برنده بازی نام بگیرد. پوگبا که با شوتی تماشایی از راه دور زننده گل سوم فرانسه بود، بار دیگر با انتقاداتی در مورد عملکرد دفاعی خود مواجه شده است. روی کین در نظر کارشناسی خود در این رابطه گفته است:

وقتی به گلی که در وقت های تلف شده دریافت کردند نگاه می کنم، می بینم که واقعا خیلی ضعیف کار کرد. این چیزی است که باعث می شود انتقاد کنم. شاید احساس کنید سخت گیرانه نظر می دهم چون او طراح حرکات شگفت انگیزی بود. در مورد کیفیت پوگبا هیچ شکی وجود ندارد ولی مشکل جای دیگری است و به بلوغ او بر می گردد. ما همه این ها را قبلا گفته ایم و یونایتد هم با چنین مشکلاتی مواجه بوده است. آیا او می تواند در یک خط میانی دو نفره بازی کند؟ احتمالا نه، چون فاقد نظم و انضباط کافی است.
روی کین افزود:

او در یوونتوس که آزادی بیشتری داشت، بهترین عملکرد را ارائه می کرد. شاید در آنجا مردان و شخصیت های برجسته تری کنارش بازی می کردند و آن ها بازیکنان با کیفیت تری داشتند. حتی امشب (دوشنبه) هم او مخاطب را ناامید کرد. با وجود تمامی مهارت های شگفت انگیز در فاز تهاجمی، هنوز هم معتقدم که فاقد نظم دفاعی است. این (برای رسیدن به سطح بالاتر) کلیدی است. بازیکنان برجسته، هر هفته این کار را انجام می دهند ولی پل این طور نیست.

برچسب‌ها: فرانسه اخبار فرانسه پل پوگبا روی کین یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

80 Sporties_fa@1400/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi