خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

درسی که ژاکا به پوگبا داد (عکس)

درسی که ژاکا به پوگبا داد (عکس)
کاپیتان تیم ملی سوئیس دیشب نمایش درخشانی در میانه میدان تیمش داشت و عامل به تساوی کشیده شدن بازی تیمش بعد از آن شد که به نظر می‌رسید سوئیسی‌ها با ضربه روحیه ناشی از پنالتی از دست رفته و دریافت دو گل دیگر به بازی بر نخواهند گشت.

این مسابقه در اواسط نیمه دوم با پنالتی‌ای که سوئیس به دست آورد، می‌توانست 2-0 به سود سفیدپوشان شود؛ اما پنالتی رودریگز با سیو هوگو لوریس، فرانسه را به بازی برگرداند و آن‌ها با روحیه ناشی از این اتفاق، سه بار دروازه سوئیس را باز کردند؛ گل‌هایی که توسط کریم بنزما (2 بار) و پل پوگبا روی یک ضربه استثنایی به ثمر رسید.

پوگبا بعد از گلی که وارد دروازه سوئیس کرد، ابتدا رقصی را در میانه میدان انجام داد و سپس شادی تازه‌ای را از خود به نمایش گذاشت؛ آن‌هم در شرایطی که بازیکنان سوئیس در کنار او ایستاده بودند.

اما با شروع مجدد و در شرایطی که خوش‌بین‌ترین هواداران کمترین بختی برای سوئیس قائل نبودند، آن‌ها ابتدا توسط سفروویچ و سپس با گلزنی گاورانوویچ بازی را به تساوی کشاندند تا در نهایت پس از اوقات اضافی، بازی را در ضربات پنالتی به سود خود تمام کنند.
مهم‌ترین لحظه بازی، لحظه‌ای بود که پل پوگبا به قصد یک حرکت نمایش در میانه زمین توپ را به گرانیت ژاکا داد و ژاکا با یک پاس عمقی گاورانوویچ را صاحب توپ کرد تا او گل سوم را وارد دروازه فرانسه کند؛ این درس خوبی بود که ژاکا به همتای فرانسوی‌اش داد.
بازیکنی که می‌توانست امشب ستاره بی‌چون و چرای میدان باشد اگر این‌چنین توپ را میانه میدان تقدیم بازیکن حریف نمی‌کرد تا سرنوشت بازی عوض بشود. این اشتباهی بود که حالا گل تماشایی او را نیز از یاد هواداران بیرون می‌برد، کما این‌که حالا همه درباره سوئیس صحبت می‌کنند نه فرانسه.
گل تماشایی پوگبا . اوضربه زیبایش را با عبور دادن از ژاکا به ثمر رساند تا این گل کمی معنادار باشد .
شادی پل پوگبا از نمایی دیگر. او در زمانی اقدام به این جشن شخصی کرد که پیروزی فرانسه قطعی به نظر می‌رسید.
نبرد دو هافبک درخشان سوئیس و فرانسه به نبرد زیبا و احترام برانگیز زیدان و پل اسکولز مقایسه شده است.
گل سوم سوئیس در شرایطی به ثمر رسید که توپ دزدی ژاکا از پوگبا پایه‌گذار آن بود.

برچسب‌ها: فرانسه سوئیس یورو2020 پل پوگبا گرانیت ژاکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 Sporties_fa@1400/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi