خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بازگشت دراماتیک؛ مقصد بعدی بوفون مشخص شد

بازگشت دراماتیک؛ مقصد بعدی بوفون مشخص شد
به گزارش “ورزش سه”، جان لوئیجی بوفون ۴۳ ساله، ۲۰ سال پس از انتقال از پارما به تورین، در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ یوونتوس را ترک کرد و هنوز مقصد بعدی او مشخص نشده است. بوفون در گذشته به مجله GQ گفته بود که در ایتالیا فقط در یوونتوس و پارما بازی خواهد کرد و دو هفته پیش نیز شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد پارما برای جذب دوباره این دروازه بان باتجربه وارد عمل شده است.
شب گذشته فابریتزیو رومانو کارشناس اسکای اسپورتس خبر از نهایی شدن مذاکرات بوفون و پارما داد و ادعا کرد که به زودی بازگشت بوفون به تیم سابقش قطعی خواهد شد. بوفون ۵ پیشنهاد خوب دیگر نیز دارد از جمله از بشیکتاش ترکیه و فلامینگو برزیل ولی او تمایل دارد در ایتالیا به فوتبالش پایان دهد.

پارما که امسال به سری B سقوط کرده، برای بازگشت هر چه سریع تر به سری A پروژه بزرگ و جاه طلبانه ای دارد و توانسته بوفون را به بازگشت متقاعد کند. بوفون ۱۵ سال پیش نیز سابقه بازی در سری B با یوونتوس را دارد.

برچسب‌ها: یوونتوس بوفون پارما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

111 سبز و زردان1400/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi