خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

کولوسفسکی: دوست دارام آزادانه بازی کنم

کولوسفسکی: دوست دارام آزادانه بازی کنم
از گلزنی و پیروزی یووه برابر پارما خرسند است، کولوسفسکی در پایان دیدار امشب گفت:

من اینجا یک قهرمانی همراه تیم امید به دست اورم و از بازگشت و بازی در این استادیوم خوشحالم. زمانی که بازی می کنی سرگرم می شوی و از بازی لذت می بری، ما در یووه همه در کنار هم بازی می کنیم و همکاری خوبی میان ما وجود دارد، همه نمی توانیم در یک پست بازی کنیم باید ببینیم کدام در چه پستی مفید هستیم، از بازی در این پست به اندازه کافی خوشحالم، خیلی خوشم می اید برای من همه چیز تازه است و می خواهم به تیم ام کمک کنم. اگر به من باشد دوست دارم ازادانه تر بازی کنم، البته همه می خواهند که ازاد بازی کنند بدون اینکه فکر درگیر باشد اما باید به مستر و برنامه های او گوش کنم، انچه که مهم است تیم و پیروزی تیمی ست نه من. با این حال مستر مرا ازاد گذاشته و به من گفته که چطور باید بازی کنم. می خواهم بیشتر در مرکز باشم با این حال تغییر و خودم را در موقعیت گل قرار دادن را دوست دارم. می خواهم بازیکن قدرتمندی شوم، بازیکنی که قدرت گرفتن فضا های لازم را دارد می تواند هم در بازی هوایی و هم زمینی به بهترین شکل ممکن گلزنی کند. می خواهیم چنین قدرتمند باشم.

تو یا ایبرا

همیشه قبل از بازی به گلزنی فکر می کنم و وقتی که گل می زنم خیلی خوشحال میشوم. باید تا پایان تلاش کنم و اخر فصل مشخص میشود کی بهترین مهاجم خواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس پارما کولوسفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

134 Juventusfc1399/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi