خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بوفون: اگر جای دیبالا بودم، با حقوق کمتر هم در یووه می ماندم

بوفون: اگر جای دیبالا بودم، با حقوق کمتر هم در یووه می ماندم
دروازه بان سابق یوونتوس می گوید اگر جای مهاجم آرژانتینی این باشگاه بود، با حقوق کمتر هم در تورین می ماند.

جانلوئیجی بوفون می گوید دوست دارد در جام جهانی 2026 به همراه تیم ملی کشورش به میدان برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره ای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا امروز 44 ساله شد و به همین مناسبت نشریه گاتزتا گفتگویی با این دروازه بان داشته و در مورد مسائل مختلف با بوفون صحبت کرده است. صحبت های این دروازه بان کهنه کار را در ادامه می خوانید:

جذب ولاهوویچ توسط یوونتوس
خریدی بزرگ و غافل گیر کننده است. ولاهوویچ در کنار ام باپه و هالند بهترین بازیکن جوان دنیای فوتبال است. او کیفیتی متفاوت دارد و انقلابی در پست بازیکن شماره 9 ایجاد کرده است. او از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است. در دوران من، هیچ بازیکنی با قد یک متر و 90 انقدر سرعتی نبود.
دیبالا
اگر من جای دیبالا بودم، با حقوقی کمتر هم در یووتوس می ماندم اما در صورتی که حس می کردم قدرم دانسته می شود. اگر جای سران یوونتوس بودم، دوست داشتم زوج خط حمله تیمم متشکل از ولاهوویچ و دیبالا باشد.
جام جهانی قطر
دیگر به حضور در این جام امیدوارم نیستم. جام جهانی را همیشه بهانه ای می کردم برای پاسخ دادن به کسانی که می پرسیدند چرا هنوز بازی می کنم اما حقیقت این است که به بازی کردن ادامه می دهم چون در حال انجام کاری هستم که سایرین انجام نمی دهند ولی شرایط جوری است که باید درک کنم حضورم در جام جهانی قطر غیرممکن است. مشکلی ندارم و باید به تصمیمات هوشمندانه روبرتو مانچینی احترام بگذارم. او باید بهترین گزینه ها را انتخاب کند و مراقب تیمش باشد. دروازه بان های خوبی داریم.
بازگشت بالوتلی
می تواند خطرناک باشد. باید به مانچینی اعتماد داشته باشیم. او پشت کارهایش منطق دارد. نمی دانم دعوت بالوتلی کار درست یا اشتباهی است اما منطق دارد.

ترک پارما
باید ببینیم فصل را در پارما چطور به پایان می رسانیم. نسبت به مردم پارما که محبتی بی اندازه به من دارند احساس مسئولیت می کنم. اگر ایتالیا به جام جهانی صعود نکند، شاید در جام های جهانی بعدی بازی کنم، تعجب نمی کنم اگر در 48 سالگی هم هنوز آماده باشد. مایکل جوردن دوست داشت تا 50 سالگی بازی کند و او را درک می کنم. هر چه که باشد، حرف هایم را در زمین مسابقه می زنم.

برچسب‌ها: یوونتوس جانلوییجی بوفون پارما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 Esteghlal Fc‌1400/11/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi