خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,569

مسی: در آخرین کوپا تصویر خوبی از خود به جا گذاشتیم

مسی: در آخرین کوپا تصویر خوبی از خود به جا گذاشتیم
لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا و کاپیتان اسطوره ای آرژانتین، طی یک جلسه تمرینی در کمپ تیم ملی آرژانتین وقت گذاشت تا مقابل دوربین های اتحادیه فوتبال آرژانتینن قرار گرفته و پیش از برگزاری مسابقه آتی آلبی سلسته در کوپا آمه‌ریکا و مقدماتی جام جهانی، درباره مسائل مختلف صحبت کند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که آرژانتین با توجه به "شرایط فعلی" این کشور و با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، نمی تواند میزبان مسابقات کوپا آمه‌ریکا باشد.

با این حال آنها در حال بررسی پیشنهادات کشورهای دیگر مانند ایالات متحده آمریکا هستند که به میزبانی از کوپا آمریکا ابراز علاقه کرده اند.
مسی، تنها چند ساعت قبل از انتشار خبر لغو میزبانی آرژانتین، مصاحبه را با بیان اشتیاق خود برای بازی در مسابقات کوپا آمه‌ریکا و مقدماتی جام جهانی آغاز کرد.

مسی گفت: "خوشحالم که دوباره اینجا و در کنار همه بچه ها هستم. حقیقت این است که این شرایط عجیبی است و با همه آنچه که تا به حال زندگی کرده ایم تفاوت دارد. ما داریم تلاش می کنیم تا برای دو مسابقه انتخابی جام جهانی که بسیار دشوار خواهند بود، آماده شویم."

مسی درباره مسابقه انتخابی برابر شیلی گفت: "مسابقه خیلی سختی خواهد بود، مثل همه دیگر مسابقه های انتخابی. شیلی تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد. آنها تیمی در حال رشد و بسیار رقابتی هستند."

مسی در پایان گفت که می خواهد به همراه دیگر بازیکنان تیم آخرین نتیجه ای که در کوپا کسب کردند را بهبود ببخشد: "من بسیار هیجان زده هستم، مشتاقم تا کارها را خیلی خوب پیش ببرم. فکر می کنم که در آخرین کوپا آمه‌ریکا تصویر خوبی از خود به جای گذاشتیم، اما بدیهی است که نمی توانیم به همان رضایت بسنده کنیم و می خواهیم به رشد خود ادامه دهیم."

برچسب‌ها: تیم ملی آرژانتین آرژانتین کوپا آمه ریکا لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

175 คrງēຖtiຖค1400/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi