خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

این گل 70 میلیون پوند ارزش دارد!

این گل 70 میلیون پوند ارزش دارد!
بعد از درخشش در لباس لورکوزن بود که کای هاورتز چشم بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرد و در نهایت این چلسی بود که موفق شد با پرداخت رقم هنگفت 70 میلیون پوند، زمینه حضور گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان را در لندن فراهم کند.
کای هاورتز در ماه های ابتدایی حضور خود در ترکیب چلسی عملکرد چندان خوبی نداشت و بسیاری بابت پرداخت این رقم کلان به مدیران این باشگاه انتقاد کردند. اما با جدایی فرانک لمپارد و حضور توماس توخل روی نیمکت آبی های لندن، کای هاورتز متحول شده و در هفته های پایانی فصل به یکی از بهترین بازیکنان چلسی تبدیل شد.
اما کای هاورتز امشب در فینال لیگ قهرمانان دروازه سیتی را باز کرد تا چلسی با برتری 0-1 در پایان نیمه اول راهی رختکن شود. روی پاس فوق العاده و عمقی میسون مونت، کای هاورتز در موقعیتی تک به تک و با آرامش تمام ادرسون را دریبل کرده و با یک بغل پای ساده دروازه سیتیزن ها را باز کرد. کای هاورتز حالا بعد از ایلکای گوندوگان در فینال سال 2013 با لباس دورتموند برابر بایرن مونیخ، به اولین بازیکن آلمانی تبدیل شد که در فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. گلی که شاید منجر به دومین قهرمانی تاریخ چلسی در این رقابت ها بشود.

برچسب‌ها: چلسی قهرمان چمپیونز لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

159 Tofan Taz1400/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi