خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

چلسی 3-1 ساندرلند

چلسی 3-1 ساندرلند
چلسی با پیروزی مقابل ساندرلند در هفته آخر لیگ برتر، فصل را به اتمام رساند.
پس از شکست سنگین مقابل وست برومویچ آلبیون، شاگردان مورینیو در آخرین ماموریت خود باید در شبی که جشن قهرمانی می گرفتند، رقیب قدر خود را شکست می دادند تا هواداران را راضی به خانه فرستاده باشند.

پیش از این مسابقه دیدیر دروگبا اعلام کرد که این آخرین بازی او با پیراهن چلسی خواهد بود که همین جو را بیش از پیش تحت تاثیر قرار داد.

مورینیو از پتر چک که این روز ها شایعه رفتنش به تیمی دیگر خصوصا آرسنال به گوش می رسد، در ترکیب اصلی قرار گرفت. همچنین هازارد، ایوانویچ و جان تری برای بار 38ـم در ترکیب اصلی چلسی در این فصل لیگ برتر قرار گرفتند تا یک رکورد به جای گذاشته باشند. این در حالی بود که هازارد هفته گذشه بر روی دندانش عمل داشت و توانست به طوری فوق العاده خودش را به بازی برساند.

روی نیمکت چلسی نیز چند جوان دیده می شد که هایلایت آن جرمی بوگا بود که برای اولین بار به این مهم دست پیدا کرده بود.

در نیمه اول چلسی چندین بار حمله کرد و دروگبا می توانست گلزنی کند، همچنین به نظر می رسید یک پنالتی روی هازارد گرفته نشده.

در دقیقه 26 بازی فلچر با ضربه سر روی کرنر ارسالی از سمت راست دروازه چک را گشود تا حساب کار 1-0 شود. مورینو پس از دریافت این گل دست به تعویض زد و دیگو کوستا را به جای دروگبا که کمی آسیب دیده بود وارد میدان کرد. در هنگام تعویض دروگبا همه بازیکنان چلسی او را روی دست خود گذاشتند و به بیرون بردند، مورینیو نیزاو را ستایش کرد و هواداران چلسی نیز از جان و دل نام او را فریاد می زدند. این آخرین بازی پادشاه در بریج بود.

چند دقیقه بعد اوشی روی کوادرادو در محوطه جریمه خطا کرد و پنالتی گرفته شد. هازارد که می توانست با گل کردن این پنالتی در کنار کوستا بهترین گلزن فصل چلسی باشد، از این کار امتناع کرد و توپ را دیگو داد تا بعد از 2 ماه مصدومیت گلزنی کند.

نیمه اول با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

مورینیو رمی را به جای کوادرادو به بازی فرستاد، مهاجمی که بارها در این فصل به داد چلسی رسید و خیلی آرام کار خود را انجام داد.

هازارد که باز هم بهترین بازیکن چلسی بود، با حرکتی دیدنی لارسون را محو کرد و توپ را به لویک رمی سپرد، این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد تا جشن در استمفوردبریج آغاز شود. پس از این گل کریستنسن، مدافع جوان چلسی به جای جان اوبی میکل وارد میدان شد.

رمی گل سوم را نیز از فاصله نزدیک وارد دروازه کرد تا هواداران چلسی شعار دهند: "به همین خاطر است که قهرمانیم!"

در پایان نیز آبی های جام قهرمانی لیگ برتر را برای چهارمین بار بالای سر بردند، این پنجمین قهرمانی آبی ها در لیگ انگلیس محسوب می شود. مورینیو نیز که 5 سال در این لیگ مربی گری کرده، برای سومین بار تیمش را به این جام رساند تا نشان دهد که چرا به او لقب بهترین مربی دنیا را می دهند.

آخرین بار آبی ها در سال 2010 این کاپ را برده بودند و حالا با بازگشت مورینیو، به نظر می رسد این تنها یک شروع است.

برچسب‌ها: چلسی ساندرلند قهرمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

166 لمپارد-81394/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi