خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

گواردیولا: عبور از دفاع چلسی آسان نیست

گواردیولا: عبور از دفاع چلسی آسان نیست
منچسترسیتی در شبی که مانند همیشه بازی نکرده و قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه چلسی نبود، با یک گل مغلوب این تیم شد تا به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان بسنده کند. پپ گواردیولا در پایان این مسابقه مدعی شد گذر از سد خط دفاعی چلسی کار دشواری است و او بهترین ترکیب ممکن را برای دیدار فینال انتخاب کرده است.
پپ گواردیولا گفت: نیمه اول خیلی بد بازی کردیم، اما عملکرد منچسترسیتی در نیمه دوم خیلی بهتر شد. اما در کل روز بدی را سپری کردیم و ما روی توپ های بلند و توپ های دوم موفق ظاهر نشدیم. این یک فصل استثنایی برای ما بود، ما امشب نیز خیلی تلاش کردیم اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم.
در کل شاهد بازی نزدیکی بودیم و از نظر من عملکرد سیتی در اولین تجربه خود در فینال لیگ قهرمانان خوب بود و ما با شجاعت در میدان حاضر شدیم. من اینقدر باهوش نیستم که از حالا به فکر فصل بعد باشم، ما باید از شکست در دیدار امشب درس بگیریم، اما در کل فصلی فوق العاده را سپری کردیم.
من بهترین ترکیب را برای حضور در میدان انتخاب کردم. مثل بازی مقابل پاری سن ژرمن یا دورتموند، من بهترین بازیکنان را برای کسب پیروزی در این مسابقه روانه میدان کردم. خود بازیکنان نیز این موضوع را می دانند و ایلکای گوندوگان استثنایی بازی کرد. خیلی قادر به گذر از سد خط دفاعی چلسی نبودیم، بازی سختی بود و اگرچه موقعیت هایی داشتیم اما غلبه بر ساختار دفاعی چلسی کار آسانی نیست.

برچسب‌ها: چلسی چمپیونز لیگ منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

58 Tofan Taz1400/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi