خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نیوکسل
اتحاد نیوکسل
37
288

شکایت مالک نیوکاسل انگلیس از پادشاه عربستان سعودی

شکایت مالک نیوکاسل انگلیس از پادشاه عربستان سعودی
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مایک اشلی، مالک باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلیس تصمیم گرفته است پرونده شکایت خود را در مورد فرار مالیاتی بازیکنان سابق از جمله دمبا سنگالی و بابیس سیسه به جریان بیندازد.

این مالک همچنین شکایت خود را از صندوق سرمایه گذاری سعودی که در ژوئیه سال گذشته قصد داشت مالکیت باشگاه نیوکاسل را به دست آورد، اما معامله به انتها نرسید، ادامه داده است.
مایک اشلی افراد پشت پرده را به جلوگیری از پیشرفت انتقال مالکیت نیوکاسل یونایتد به شاهزاده بن سلمان سعودی متهم کرد.

مایک در این باره بیان کرد: پس از ۴ سال جستجوی تیم خوشحالم که تحقیقات متوقف شده اند. وقت آن رسیده است که افراد پشت پرده تبدیل به نیروی بزرگی شوند که هواداران منتظر هستند.

روزنامه سان گزارش داده است که مایک اشلی خواستار جبران خسارت و مبالغ زیادی برای عدم موفقیت انتقال مالکیت از صندوق سرمایه گذاری سعودی است که مبلغی تا ۳۰۰ میلیون پوند پیشنهاد می‌دهد.

مایک اشلی سران لیگ برتر را یکی از مقصران لغو این انتقال می‌داند. طبق ادعای این روزنامه، سران لیگ برتر هنوز به دادخواست مالک نیوکاسل یونایتد درباره این معامله پاسخ نداده اند.

برچسب‌ها: نیوکسل-یونایتد نیوکسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

157 سرخ پوشان شهریا1400/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi