خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

کاسمیرو:همه برای عدم میزبانی برزیل در کوپا آمریکا متحد هستیم

کاسمیرو:همه برای عدم میزبانی برزیل در کوپا آمریکا متحد هستیم
کاسمیرو اعلام کرده تمام بازیکنان و اعضای تیم ملی برزیل مخالف برگزاری کوپا آمریکا در این کشور هستند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات کوپا آمریکا که قرار بود در آرژانتین و کلمبیا برگزار شود در پی جا به جایی میزبان، در برزیل برگزار خواهد شد. مسئله‌ای که به شدت مورد انتقاد کاسمیرو و مردم برزیل قرار گرفته. کلمبیا با بحران‌های شدید داخلی دست و پنجه نرم می‌کند و آرژانتین هم شرایط خوبی از لحاظ شیوع کرونا ندارد اما نکته اینجاست در حال حاضر برزیل هم در اوج بحران کرونا به سر می‌برد.

کاسمیرو، هافبک تیم ملی برزیل نسبت به برگزاری این رقابت‌ها در برزیل بسیار معترض است و این مسئله را ابراز کرده. او پس از بازی مقابل اکوادور هم که با برتری زردپوشان به پایان رسید اعلام کرد نظر قطعی تمام اعضای تیم ملی پس از بازی مقابل پاراگوئه اعلام می‌شود.

کاسمیرو پس از پایان دیدار مقابل اکوادور گفته: همه نظر ما را درباره برگزاری کوپا آمریکا در برزیل می‌دانند. نمی‌توانند از این شفاف تر باشد. می‌خواهیم نظرمان را پس از بازی مقابل پاراگوئه (۳ روز دیگر) بیشتر ابراز کنیم. فقط من نیستم و دیگر بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند. بلکه نظر همه است. حتی نظر تیته. همه کنار هم.

برچسب‌ها: برزیل کاسمیرو کوپا آمریکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 حمید حدادی1400/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi