خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

بزرگترین فرصت سوزی کوپا آمریکا

بزرگترین فرصت سوزی کوپا آمریکا
به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم از رقابت های کوپا آمریکا، بامداد امروز تیم ملی فوتبال برزیل مقابل پرو قرار گرفت و با نتیجه پر گل 4 بر یک به برتری رسید. در این بازی ساندرو، نیمار، ریبیرو و ریچارلیسون موفق شدند گل های برزیل را وارد دروازه حریف کنند.
اما در این مسابقه، اتفاق عجیبی برای هافبک پرو رخ داد تا شاید بتوان نام او را به عنوان گل نزن ترین بازیکن این تورنمنت قلمداد کرد. جایی که او در مقابل دهانه دروازه و بدون مزاحم، توپ را به آسمان کوبید و فرصت بازگشت به بازی را از پرویی ها گرفت.
در دقیقه 79 و زمانی که هنوز با نتیجه 2 بر صفر دنبال می شد، یک ضربه کاشته روی حرکت کاریلو بازیکن الهلال عربستان برای پرو به دست آمد. جرالد تاوارا لحظاتی پس از ورود به زمین، پشت این ضربه قرار گرفت تا با ارسالی دقیق به روی دروازه، زمینه ساز گل نخست تیمش باشد.
در حالیکه تنها نیمار در دیواره دفاعی برزیل مقابل تاوارا قرار گرفته بود، ارسال خوب او در تیر دوم به الکس آریاس رسید و این بازیکن با یک تأثیرگذاری ناخواسته بر روی توپ، آن را در مقابل دروازه خالی به الکس والرا رساند و این بازیکن در حالیکه تنها یک دروازه خالی را مقابل خودش داشت، توپ را به آسمان کوبید.
ضربه عجیب و غریب والرا در حالیکه با یک بغل پای ساده می توانست گل اول پرو را به ثمر برساند، باعث تعجب همبازیانش شد. او در آن دقیقه می توانست اختلاف را به حداقل برساند تا پرو برای زدن گل تساوی امیدوار شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه پرو در ادامه 2 گل دیگر نیز دریافت کرد و بازی را با نتیجه 4 بر صفر واگذار کرد.
به هر حال می توان نام الکس والرا را به عنوان گل نزن ترین بازیکن این تورنمنت به ثبت رساند. انتشار تصاویر فرصت سوزی بزرگ او، باعث تعجب کاربران در فضای مجازی نیز شد.

برچسب‌ها: برزیل کوپا آمریکا پرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 ✰★ Esteghlal ★✰1400/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi