خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

توقف آرژانتین و پیروزی برزیل؛ ادامه یکه‌تازی سلسائو

توقف آرژانتین و پیروزی برزیل؛ ادامه یکه‌تازی سلسائو
برزیل نیز توانست پاراگوئه را با نتیجه 2-0 شکست دهد و همچنان با شش برد از شش بازی صدرنشین گروه باقی بماند. نیمار در دقیقه 4 بازی نخستین گل سلسائو را به ثمر رساند. این شصت و هفتمین گل ملی ستاره برزیلی بود و او تنها 10 گل دیگر با رکورد تاریخی پله فاصله دارد.
برزیل تیته از ابتدا قدرتمند ظاهر شد و خیلی زود توانست نتیجه دلخواه را در زمین بگیرد و نیمار با یک بغل پای ساده دروازه پاراگوئه را باز کرد.
یک ضربه ترسناک از راه دور از سوی عمر آلدرته، مدافع پاراگوئه، نزدیک بود که تنها چهار دقیقه بعد کار را به تساوی بکشاند اما ادرسون توانست به شکلی خیره کننده دروازه خود را بسته نگه دارد.
در نیمه دوم سرعت بازی کمی افت پیدا کرد هر چند نزدیک بود مارکینیوش گل دوم را در دقیقه 55 برای برزیل به ثمر برساند. ریچارلیسون هم فرصت گلزنی داشت که توسط پاراگوئه دفع شد.
در دقیقه 93 این پاکوئتا بود که توانست سه امتیاز این بازی را برای برزیل تضمین کرده و دروازه پاراگوئه را باز کند.
در دیگر دیدارهای صبح امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی اکوادور 1-2 از پرو شکست خورد، ونزوئلا و اروگوئه به تساوی 0-0 دست یافتند و شیلی و بولیوی نیز به تساوی 1-1 رضایت دادند.
به این ترتیب برزیل با شش پیروزی از شش بازی و با 18 امتیاز در صدر جدول این گروه است. آرژانتین با شش امتیاز کمتر و بدون شکست در رده دوم قرار دارد. اکوادور 9 امتیازی سوم است، اروگوئه و کلمبیا با 8 امتیاز چهارم و پنجم هستند. پاراگوئه، شیلی، بولیوی، ونزوئلا و پرو نیز در رده های ششم تا دهم قرار دارند.

برچسب‌ها: برزیل کوپا آمریکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

101 ✰★ Esteghlal ★✰1400/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi