خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

خیانت به سیمئونه؛ رفتن به آغوش نراتزوری!

خیانت به سیمئونه؛ رفتن به آغوش نراتزوری!
لائوتارو مارتینز فاصله‌ای تا انتقال به اتلتیکومادرید نداشت، اما در نهایت به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت داد.

تصاویری از سال 2017 منتشر شده که نشان می‌دهد لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن و فعلی اینتر با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق کامل رسیده است. در آن مقطع قرار بود لائوتارو مارتینز برای 6 فصل با اتلتیکو قرارداد بسته و این باشگاه برای جذب او 12 میلیون یورو پرداخت کند. البته توافق شده بود لائوتارو تا ژوئن به‌صورت قرضی در راسینگ مانده و بعد راهی لالیگا شود.

همچنین قرار بود این بازیکن فوتبال تست پزشکی را در بوئنوس آیرس بگذراند و رولی زاراته، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز فاش کرد این انتقال 99 درصد نهایی شده بود. همچنین تصاویر موید آن است که لائوتارو مارتینز اسناد و مدارک باشگاه اتلتیکو و پیش قرارداد را امضا کرده و لبخند رضایت او نیز حاکی از خوشحالی این بازیکن از این انتقال است.

اما در نهایت در جولای 2018، باشگاه اینتر قرارداد لائوتارو مارتینز را رسمی کرد. باشگاه ایتالیایی در نهایت دو برابر بیشتر برای لائوتارو پرداخت کرد و که با وجود تعهد این بازیکن به اتلتیکو، او در نهایت تسلیم اصرار دیگو میلیتو، اسطوره راسینگ و همچنین خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر شده و در واقع زیر قول و قرار خود زد. البته دیگو سیمئونه در سال‌های اخیر همچنان علاقه‌مند به همکاری با لائوتارو مارتینز بوده و شایعاتی همچنان در مورد احتمال انتقال این ستاره آرژانتینی به مادرید وجود دارد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید اینتر لائوتارو مارتینز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 ღ میسون مونت ღ1401/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi