خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

هری کین، دلیل اصلی عدم توافق کونته و تاتنهام

هری کین، دلیل اصلی عدم توافق کونته و تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته اینتر را ترک کرد چراکه به نظر می‌رسید سران این باشگاه قصد فروش برخی از ستاره های اصلی خود را دارند. حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل عدم توافق سرمربی ایتالیایی با تاتنهام برای برعهده گرفتن هدایت این تیم نیز همین بوده است.
تلگراف گزارش داده که کونته به شدت خواهان حفظ هری کین در تاتنهام شده است اما شواهد حاکی از آن است که این باشگاه ترجیح می‌دهد ستاره انگلیسی را برای تامین منابع مالی به فروش برساند. همچنین گفته می شود که باشگاه تاتنهام قصد دارد روی درخشش استعدادهای جوان تر خود حساب باز کند.
علاوه بر این سرمربی ایتالیایی به دنبال این بود که چهار دستیار خود را به تاتنهام بیاورد اما این مسئله با مخالفت باشگاه لندنی روبرو شد. همچنین فاصله سه میلیون یورویی حقوق درخواستی آنتونیو کونته و رقم پیشنهادی باشگاه تاتنهام یکی از دلایل عدم توافق بوده است. از طرفی همانطور که فابریتزیو رومانو نیز تاکید کرده بود عدم وجود یک پروژه برنده نیز کونته را از حضور در تاتنهام پشیمان کرده است.
نشریه تلگراف همچنین در ادامه گزارش خود مدعی شده که مائوریسیو پوچتینو همچنان یکی از گزینه های هدایت تاتنهام و بازگشت به این تیم محسوب می‌شود اما قطعاً آنها کار دشواری را پیش رو خواهند داشت چرا که با وجود برخی شایعات مبنی بر علاقه سرمربی آرژانتینی برای جدایی از PSG، به نظر می رسد که رقم خوردن این اتفاق بسیار دشوار خواهد بود چراکه پاریسی ها خواهان حفظ پوچتینو هستند.
همچنین از گزینه‌هایی نظیر اریک تن هاخ و رافا بنیتز نیز به عنوان شانس های برعهده گرفتن هدایت تاتنهام نام برده می شود.

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته هری کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

90 ✰★ Esteghlal ★✰1400/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi