خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

کونته: دوری من از فوتبال ناخواسته بود

کونته: دوری من از فوتبال ناخواسته بود
به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد آنتونیو کونته بعد از سپری کردن یک فصل درخشان و فتح اسکودتو از اینتر جدا شود، اما بحران مالی اینتر در نهایت باعث فسخ قرارداد طرفین با رضایت متقابل شد. آنتونیو کونته در مصاحبه ای مدعی شد برنامه ای برای دوری از فوتبال نداشته، اما حالا از این ماه ها برای مطالعه استفاده خواهد کرد.

آنتونیو کونته گفت: "در یک سال پیش رو سعی می کنم یک موضوع خاص را مطالعه و بررسی کنم و می خواهم از این وضعیت ناخواسته نهایت استفاده را ببرم. مشکلی نیست، من از این دوره برای حضور در کنار خانواده و تماشای فوتبال استفاده می کنم و این روند باید همیشه تکامل یافته و ادامه یابد.
حمله قلبی کریستن اریکسن برابر فنلاند؟ لحظات وحشتناکی بود و دیدن چنین اتفاقاتی در دنیای فوتبال حال شما را بد می کند. من این شانس را داشتم که از نزدیک با کریستین زندگی کنم و دیدن افتادن او با چشمان باز حالم را بد کرده و واقعا من را آزار داد. من خوشحالم که موضوع حل شد و این مهمترین مسئله است. من از همه هم تیمی های اریکسن به خاطر عملکرد و خونسردی شان تشکر می کنم. ما باید آماده باشیم و هر کسی که می تواند مداخله کند. آرزو می کنم کریستین در کنار خانواده اش با آرامش زندگی کند و سپس وقت برای ارزیابی مسائل دیگر از جمله فوتبال در اولویت بعدی قرار دارد.

شباهت ایتالیای روبرتو مانچینی و تیم 2016؟ نقطه مشترک همبستگی بالا است. هم بازیکنان و هم نیمکت نشینان در مسیر یک هدف هستند. این یک امتیاز بزرگ به سود ایتالیا است و ما نیز همینطور بودیم. این ایتالیا ثابت کرده است که می تواند در بین مدعیان جای داشته باشد."

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

77 ※宲會 King 會宲※1400/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi