خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

من دنبال رکوردها نیستم، آنها مرا دنبال می کنند

من دنبال رکوردها نیستم، آنها مرا دنبال می کنند
کریستیانو رونالدو تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا آقای گل شده است

کریستیانو رونالدو در 36 سالگی هم موتور گلزنی اش با قدرت روشن است.

به گزارش طرفداری، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 29 گل در 33 بازی فصل 21-2020 سری آ ایتالیا توانست آقای گل این فصل مسابقات شود. رونالدو در فصل 08-2007 با منچستریونایتد آقای گل لیگ برتر انگلیس شده بود و او در رئال مادرید هم در فصول 11-2010، 14-2013 و 15-2014 توانسته بود آقای گل لالیگا شود. کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی در تاریخ است که در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، حداقل یک مرتبه آقای گل شده است.

کریستیانو رونالدو در مورد دستاوردهای خارق العاده اش نوشته است.

کریستیانو رونالدو به دستاوردهایش می بالد.

کریستیانو رونالدو در فصلی که گذشت توانست برای نخستین بار کوپا ایتالیا را فتح کند و آقای گل سری آ لقب بگیرد. او حالا به تمامی دستاوردهای باشگاهی ممکن دست پیدا کرده است. فوق ستاره پرتغالی با انتشار متن زیر در صفحه اینستاگرام خود، در مورد این دستاورد رویایی نوشت:

زندگی و دوران حرفه ای هر بازیکن بزرگی از فراز و نشیب ها ساخته شده است. هر ساله ما با تیم هایی شگفت انگیز و بازیکنانی خارق العاده مواجه می شویم که اهدافی بلند پروازانه دارند. پس باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا خودمان را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

امسال نتوانستیم قهرمان سری آ شویم. به اینتر به خاطر قهرمانی که مستحقش بودند تبریک می گویم. در عین حال باید برای همه چیزهایی که این فصل در یوونتوس کسب کردیم ارزش قائل شوم؛ چه دستاورد های تیمی و چه دستاورد های فردی. رسیدن به سوپرکاپ ایتالیا، کوپا ایتالیا و آقای گلی سری آ مرا سرشار از احساس خوشحالی می کند؛ بیشتر به خاطر سختی هایی که رسیدن به این دستاوردها به همراه داشتند؛ در کشوری که هیچ دستاوردی را نمی توان به سادگی کسب کرد. با این دستاوردها، من به هدفی که از همان روز نخستم در ایتالیا برای خودم تعیین کرده بودم، رسیدم: قهرمانی سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا و عنوان بهترین بازیکن و آقای گلی در سری آ در این کشور فوتبالی بزرگ که مملو است از بازیکنان فوق العاده، باشگاه های عظیم و دارای فرهنگ فوتبالی خاص.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو یوونتوس رکورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

171 Juventusfc1400/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi