خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

منچستریونایتد برای جذب کین و سانچو باید چه فداکاری انجام دهد

منچستریونایتد برای جذب کین و سانچو باید چه فداکاری انجام دهد
آیا یونایتد به نقشه فعلی پایبند خواهد ماند و به احتمال زیاد جیدون سانچو جذب می شود؟ یا اینکه باشگاه تغییر مسیر داده و برای کین اقدام می کند؟

یونایتد فنز – با قیمت های فاحش هر دو بازیکن، مطمئنا راهی برای جذب هر دو وجود ندارد، بنابراین یونایتد باید یکی از این دو ستاره را انتخاب کند، اما انجام این کار به بی رحمی، جاه طلبی و فداکاری واقعی نیاز دارد.

بر اساس برآورد قیمت سانچو که ۸۰ میلیون پوند و هزینه کین حدود ۱۲۰ میلیون پوند بوده، یونایتد باید ۲۰۰ میلیون پوند برای جذب هر دو آنها کنار بگذارد. شاید این حتی کافی نباشد. احتمالاً بودجه نقل و انتقالات یونایتد در تابستان امسال، قبل از فروش هر بازیکنی، حدود ۸۰ میلیون پوند خواهد بود. بنابراین یونایتد اساساً نیاز به منابع مالی بسیاری برای جدا کردن کین از تاتنهام دارد. این زمانی است که یونایتد باید پرتکاپو تر باشد.

یونایتد می تواند بازیکنان حاشیه ای مانند جسی لینگارد (۲۰ میلیون پوند)، دیوگو دالوت (۱۰ میلیون پوند)، آندریاس پریرا (۱۰ میلیون پوند) و احتمالاً برندون ویلیامز (۱۰ میلیون پوند) را نیز بفروشد. همین کار ۵۰ میلیون پوند به بودجه باشگاه اضافه می کند. وقت آن است که بین دین هندرسون یا داوید دخئا، وابسته به ترجیح یونایتد، یکی باشگاه را ترک کند که با این اتفاق ۴۰ میلیون پوند دیگر می تواند اضافه شود.

وقت آن است که سخت گیر باشیم و با آنتونی مارسیال نیز خداحافظی کنیم، او را وارد لیست فروش کرده و حداقل ۳۰ میلیون پوند دیگر بدست آوریم. این جدایی ها ۱۲۰ میلیون پوند مبلغ انتقال کین را تامین میکند. یونایتد می تواند در صورت نیاز نمانیا ماتیچ را نیز با ۱۰ میلیون پوند دیگر بفروشد.

به گزارش Telegraph ممکن است مبلغ کین ۱۵۰ میلیون پوند باشد، به این معنی که یونایتد مجبور است با فروش دونی فن د بیک علاوه بر این جدایی های دیگر، فداکاری بیشتری انجام دهد تا منابع مالی بیشتری تامین شود.

خیلی آسان به نظر می رسد، درست است؟ متأسفانه یونایتد در بازار نقل و انتقالات موثر عمل نمی کند و فقط نوشتن این تئوری ها آسان است، اما عمل کردن به آن بسیار مشکل خواهد بود.

فصل گذشته یونایتد برای فروش و خرید بازیکن مشکل داشت و حتی نتوانست کار انتقال سانچو را تمام کند، چه رسد به خرید سانچو و کین با هم. فروش شش یا هفت بازیکن منطقی به نظر می رسد اما همیشه آسان نیست. یونایتد می خواست تابستان گذشته بازیکنانی مانند لینگارد و پریرا را بفروشد اما مجبور شد به قرض دادن آنها رضایت دهد.

مسئله بزرگتر برای یونایتد این است که این اتفاق باعث می شود تیم از داشتن عمق در ترکیب خود محروم شود و تعادل کافی نداشته باشد. یک مدافع میانی جدید همراه با یک هافبک دفاعی لازم است. احتمالاً یک دفاع راست جدید نیز مورد نیاز خواهد بود. اگر یونایتد تمام بودجه را به سانچو و کین اختصاص دهد، هیچ مبلغ دیگری برای این خرید ها وجود نخواهد داشت.

شاید ارزش آن را داشته باشد، اما یونایتد می تواند با جذب سانچو، و سپس با پول حاصل از فروش بازیکنان، اهداف مورد نیاز دیگر را جذب کند.

یک باشگاه با برنامه بیرحمانه تر ممکن است طرحی را که گفته شد در پیش بگیرد و آن را اجرا کند، اما این واقعا سبک یونایتد نیست، نه تا وقتی گلیزر ها مالک باشگاه هستند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد هری کین سانچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 شیـاطیـن سرخ1400/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi