خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

تغییر اهداف منچستریونایتد و منچسترسیتی برای تقویت خط‌حمله

تغییر اهداف منچستریونایتد و منچسترسیتی برای تقویت خط‌حمله
منچستریونایتد به جذب کین علاقه‌مند است و منچسترسیتی برای هالند تلاش می‌کند.

به گزارش فوتبالی، دو رقیب هم‌شهری پس از شایعه‌های فراوان درباره علاقه به چندین مهاجم مختلف، نهایتا اهدافشان را برای تقویت خط حمله خود تغییر داده‌اند.

منچسترسیتی در تابستان گذشته درگیر یک مذاکرات نقل و انتقالاتی طولانی برای انتقال هری کین بود و درنهایت گفته‌شد که دنیل لوی، یس باشگاه تاتنهام پول زیادی برای گلزن تیم خود می خواهد. در همین حال، یونایتد از دوران حضور در مولده، ارلینگ هالند را زیر نظر داشته و رالف رانگنیک و سولشر هردو به این مهاجم نروژی علاقه داشته‌اند.

اما اکنون به نقل از بیلد، سیتی توجه خود را از کین برداشته‌است و شیاطین سرخ را برای جذب این مهاجم آزاد گذاشته است. تصور می‌شود که این بازیکن 28 ساله هنوز آماده جدایی از تاتنهام است احتمالا و یونایتد مایل است که برای کین پیشنهاد قانع‌کننده‌تری نسبت به رقیب هم‌شهری خود ارائه دهد.

با این وجود، ماموریت به‌خدمت‌گیری ارلینگ هالند دشوارتر خواهد بود. در سن 21 سالگی، این مهاجم متولد لیدز مورد توجه تیم های برتر فوتبال اروپا قرار دارد و به توجه به فعال شدن بند آزادسازی 70 میلیون یورویی او در تابستان پیشرو، قطعا باشگاهی در جذب هالند موفق خواهد بود که در رقابت برای توافق شخصی با بازیکن موفق‌تر باشد. هالند قطعا در تابستان از دورتموند جدا می‌شود و بعید بنظر می‌رسد باشگاه‌ها حاضر به پرداخت 70 میلیون یورویی نباشند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچسترسیتی ارلینگ هالند هری کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 Reza Wampire1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi