خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

مسی در راه رسیدن به رکورد مارادونا

مسی در راه رسیدن به رکورد مارادونا
ضربه آزاد منجر به گل لیونل مسی برابر والنسیا در بازی روز یکشنبه دو تیم، پنجاهمین گل مسی با پیراهن بارسا از روی یک ضربه ایستگاهی بود.

با زدن این گل، تعداد گل های از روی ضربه کاشته مسی، در باشگاه و تیم ملی، به 56 عدد رسید. مسی اکنون تنها سه گل دیگر تا رسیدن به رکورد مارادونا با 59 گل از روی ضربه کاشته در دوران فوتبالش فاصله دارد.
مسی تاکنون رکورد 45 گل مانوئل پلگرینا و 43 گل دنیل پاسارلا را، در بین هموطنانش، پشت سر گذاشته است.

در دیدار بعدی بارسلونا در لالیگا، مسی با تیمی رو به رو خواهد شد که نخستین گل خود از روی ضربه کاشته را برابر آنها به ثمر رسانده است؛ اتلتیکو مادرید.
مسی در چهارم اکتبر سال 2008 در پیروزی 6-1 بارسلونا برابر روخی‌بلانکو، نخستین گل از روی ضربه کاشته خود را وارد دروازه حریف کرد.

مسی همچنین با این گل با رکورد کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه خود، برابر شد. لیونل مسی تا سال 2011 فقط چهار بار موفق به گلزنی از روی ضربات ایستگاهی شده بود و رونالدو 30 بار از این طریق دروازه رقبا را باز کرده بود. اما در سال های اخیر این روند عوض شده و در 10 سال اخیر ستاره آرژانتینی 52 بار و گلزن پرتغالی فقط 26 بار با این روش موفق به گلزنی شده بودند. البته مسی و رونالدو هنوز باید سه ضربه ایستگاهی دیگر برای وارد شدن به جمع 10 کاشته زن برتر تاریخ به ثمر برسانند.

برچسب‌ها: مسی مارادونا اسطوره ها آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

166 คrງēຖtiຖค1400/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi