خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

کرسپو: مقایسه‌ مسی و مارادونا شوخی است

کرسپو: مقایسه‌ مسی و مارادونا شوخی است
ستاره‌ی بازنشسته‌ی آرژانتین مسی را «خارق‌العاده» توصیف می‌کند اما اعتقاد دارد احمقانه است که بگوییم او به خوبی مارادونا است.

به گزارش "مستر90 "، در مورد رتبه‌ی مسی بین ستاره‌های بزرگ همه‌ی دوران‌ها اختلاف نظر وجود دارد. به نظر عده‌ای اگر مسی در این تابستان کشورش را به فتح جام جهانی هدایت می‌کرد ـ چیزی که پیش از گل آلمان در وقت‌های اضافی فینال جام جهانی، چندان دور از دسترس نبود ـ می‌توانست هم‌رده‌ی مارادونا اسطوره‌ی سابق باشگاه ناپولی قرار بگیرد. اما کرسپو از مقایسه‌ی بازیکنانی از دوره‌های زمانی متفاوت متنفر است.

کرسپو نخستین بازی ملی خود را یک سال پس از بازنشستگی مارادونا از فوتبال ملی انجام داد و در زمانی از فوتبال ملی خداحافظی کرد که مسی هنوز یک استعداد نوظهور به حساب می‌آمد. حال او که مربی تیم جوانان پارما ست در این باره می‌گوید: «شما نمی‌توانید بازیکنانی از دوران‌های متفاوت را مقایسه کنید. این عادلانه نیست. زمانی که خود من در میدان بودم باید با مدافعانی مثل فابیو کاناوارو، آلساندرو نستا، پائولو مالدینی، لیلیان تورام و سایرین مبارزه می‌کردم. متوجه منظورم می‌شوید؟ بعضی از مردم در دام مقایسه‌ی مسی و مارادونا به هر بهایی می‌افتند. اما این مسخره‌بازی است ـ بله مسی خارق‌العاده است، اما شما نمی‌توانید توانایی مارادونا را با واژه‌ها توصیف کنید.»

برچسب‌ها: کرسپو آرژانتین مسی مارادونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

66 18

787 ستاره ی خوزستان1393/06/21

ا‌ستقلال: مهاجم فروشی گلزنی و شوت زنی بالای 75، خوش اخلاق قدرت 432+لینک

30 شهریور (14:31)


25 شهریور (11:21)


ترمیناتوووووور: باشگاه چی بلغور میکنی تو؟؟!

23 شهریور (13:29)



تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi