خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

اشرف حکیمی در لیست خرید تابستانی بایرن

اشرف حکیمی در لیست خرید تابستانی بایرن
به گزارش "ورزش سه" اشرف حکیمی تابستان گذشته با قراردادی 40 میلیون یورویی از رئال مادرید به اینتر پیوست. او اکنون به همراه نراتزوری اولین قهرمانی خود در سری آ را جشن گرفته است.
در روزهای اخیر و بعد از انتصاب یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، اخباری در مورد احتمال اضافه شدن ستاره های جدید به این باشگاه از جمله اشرف حکیمی، مدافع راست و مراکشی اینتر منتشر شده است.
طبق ادعای رسانه های آلمانی اشرف حکیمی در لیست خریدهای تابستانی بایرن مونیخ قرار دارد و سران این باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای به خدمت گرفتن این مدافع 22 ساله هستند. طبق این گزارش؛ حکیمی می‌تواند برای بازگشت به بوندس‌لیگا و پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شود، این در حالی است که انتظار می رود در پایان فصل به دلیل مشکلات مالی باشگاه اینتر، بازیکنانی از این تیم جدا شوند و حکیمی می‌تواند یکی از آنها باشد.
حکیمی 22 ساله که این فصل در 44 بازی اینتر را همراهی کرده و ضمن به ثمر رساندن هفت گل، 10 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است، خریدش برای بایرن مونیخ چیزی در حدود 50 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. او تا سال 2025 تحت‌قرارداد اینتر است.

برچسب‌ها: اینتر میلان اشرف حکیمی بایرن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

121 کاسپین مشهد‍1400/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi