خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

لاتزاری انتخاب اول سیمونه اینزاگی در صورت جدایی اشرف حکیمی

لاتزاری انتخاب اول سیمونه اینزاگی در صورت جدایی اشرف حکیمی
لاتزیو احتمالا مانوئل لاتزاری را به فروش می رساند.
مانوئل لاتزاری، وینگ بک ایتالیایی و 27 ساله لاتزیو شاید دوباره بتواند با سیمونه اینزاگی کار کند.
طرفداری | به گزارش گاتزتا، انتقال اشرف حکیمی از اینتر به پاری سن ژرمن با حدود 70 میلیون یورو در حال نهایی شدن است و بنابراین باشگاه ایتالیایی باید به فکر جذب یک جایگزین باشد. سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید اینتر مانوئل لاتزاری، شاگرد سابقش در لاتزیو را به گزینه های دیگر نراتزوری ترجیح می دهد زیرا او را مناسب ترین گزینه برای سیستم 3-5-2 خود می بیند.
هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال که در زمان حضور لوچانو اسپالتی در اینتر نیز مورد توجه نراتزوری قرار داشت، یکی از گزینه ها در صورت جدایی حکیمی محسوب می شود در حالی که نام داویده زاپاکوستا از چلسی را به دلیل کم هزینه تر بودن خریدش نباید فراموش کرد. دنزل دومفرایز از پی اس وی آیندهوون نیز گزینه ای گران است و به همین دلیل نامش در بین گزینه های احتمالی قرار نمی گیرد.
ویژگی های لاتزاری که یک وینگ بک تخصصی است، مناسب سیستم 4-3-3 مائوریتزیو ساری نیست و در نتیجه این بازیکن 27 ساله احتمالا توسط بیانکوچلستی به فروش خواهد رسید. باید دید لاتزیو با توجه به اتفاقات مربوط به جدایی اینزاگی، آیا حاضر به مذاکره با اینتر در مورد بازیکن سابق اسپال می شود یا نه.

برچسب‌ها: اینتر میلان لاتزاری اشرف حکیمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

120 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi