خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

آشتی‌کنان کونته و لائوتارو در رینگ بوکس

آشتی‌کنان کونته و لائوتارو در رینگ بوکس
به گزارش "ورزش سه"، تعویض لائوتارو مارتینز در دیدار دیشب اینتر برابر رم با حواشی زیادی همراه شد. آنتونیو کونته در دقیقه 35 نیمه اول الکسیس سانچز را از زمین مسابقه بیرون آورد و لائوتارو مارتینز را جایگزین او کرد. اما در نیمه دوم بازی لائوتارو که خودش به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود با تصمیم سرمربی نراتزوری جای خود را به آندره آ پینامونتی داد.
ستاره آرژانتینی که بعد از این تصمیم بسیار عصبانی به نظر می رسید، در حالی که به کونته چشم غره می‌رفت زمین مسابقه را ترک کرد. او همچنین بعد از بیرون آمدن ضربه محکمی به بطری آب کنار زمین زد و نهایتاً خشم ادامه دار لائوتارو باعث شد که آنتونیو کونته نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد و یک تنش لفظی بین این دو نفر شکل بگیرد‌.
امروز اما رسانه های ایتالیایی گزارش کردند که لائوتارو از سرمربی خود و هم تیمی هایش بابت رفتار شب گذشته عذرخواهی کرده است.
گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرد که لائوتارو بلافاصله از همه عذرخواهی کرده و امروز نیز قرار بود اینتری ها پس از ورزش در مرکز ورزشی این تیم باربیکیو بر پا کنند و لائوتارو شخصا مسئول باربیکیو باشد.
تصاویر منتشر شده از تمرین امروز نراتزوری نشان می دهد که بازیکنان اینتر با نوار کشی در زمین چمن رینگ بوکسی را مهیا کرده اند و لائوتارو و کونته در حالی که دستکش بوکس به دست دارند در دو سوی این رینگ منتظر آغاز مبارزه اند. روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، نیز در میانه زمین مثل مجریان اینجور مسابقات مشغول به معرفی دو مبارز حاضر در رینگ است.
جو خوب اردوی اینتر و شوخی و خنده بازیکنان و همچنین کونته نشان می دهد که هیچ تنش و دلخوری بین لائوتارو مارتینز و سرمربی این تیم باقی نمانده است.

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته مارتینز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

48 کاسپین مشهد‍1400/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi