خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

حسینی دوباره از ترکیب ترابزون اسپور فاصله گرفت

حسینی دوباره از ترکیب ترابزون اسپور فاصله گرفت
در چارچوب رقابت‌های هفته چهل و یکم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال ترابزون اسپور که سید مجید حسینی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه بویوک‌شهیر بلدیه مقابل تیم رده یازدهمی کانیا اسپور قرار خواهد گرفت.

سید مجید حسینی که پس از یک حضور تعویضی و یک بازی قرار گرفتن در ترکیب ترابزون اسپور، در دیدار اخیرشان مقابل آنتالیا اسپور به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود، در دیدار امروز برابر کانیا اسپور نیز جزو نفرات ذخیره است.

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور در این فصل ۱۷ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده، در دیدار رفت مقابل کانیا اسپور جزو فهرست تیمش حضور نداشت، اما امروز برابر این تیم با وجود قرار گرفتن در لیست مسابقه روی نیمکت دیده می‌شود.

تیم فوتبال ترابزون اسپور ۱۸ پیروزی، ۱۳ مساوی و ۷ شکست در این فصل داشته و با ۶۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته و سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا را به دست آورده است.

برچسب‌ها: ترابزون اسپور مجید حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

97 ♕ Tractor Fc ♕1400/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi