خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,339

حضور حسینی در سامپدوریا به شرط جدایی کولی

حضور حسینی در سامپدوریا به شرط جدایی کولی
حضور حسینی در سامپدوریا به شرط جدایی کولی
بعد از انتشار پیشنهاد سامپدوریا به مجید حسینی یک وبسایت ایتالیایی نوشت که در صورتی که عمر کولی از این تیم جدا شود مجیدحسینی جایگزین این بازیکن خواهد شد.

به گزارش" ورزش سه" طی هفته گذشته بارها ازترکیه خبر رسید که سامپدوریا باشگاه سرشناس فوتبال ایتالیا به دنبال جذب سیدمجیدحسینی مدافع تیم ملی ایران و باشگاه ترابزون اسپور ترکیه است. امروز اما رسانه های کشور گامبیا نوشتند که عمرکولی مدافع سامپدوریا و کاپیتان تیم ملی گامبیا ، درخواست هایی از تیم های انگلیسی دارد. براساس این گزارش باشگاه های نیوکاسل یونایتد ، سلتیک گلاسکوو برنلی خواهان این مدافع هستند.

سامپدوریا برای این مدافع مبلغ 15 میلیون یورو قیمت گذاشته است و تا الان هیچ مذاکره ای به سرانجام نرسیده است. یک وبسایت ایتالیایی امروز در این رابطه وشت در صورتی که کولی سامپدوریا را ترک کند ، مجید حسینی مدافع مرکزی 24 ساله ایرانی ترابزون ، به عنوان یک گزینه برای جانشینی این بازیکن مطرح است.

برچسب‌ها: مجید حسینی سمپدوریا ترابزون اسپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

96 اطلاعیه1399/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi