خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

طلسم‌شکنی ترابزون با حسینی پس از ۵ بازی

طلسم‌شکنی ترابزون با حسینی پس از ۵ بازی
در یکی از دیدارهای هفته سی و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال ترابزون اسپور که برای دومین مسابقه پیاپی سید مجید حسینی را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم مدیکال پارک مقابل کاراگومروک رده نُهمی قرار گرفت.

ترابزون اسپور در نیمه اول با گلزنی جانینی به برتری یک بر صفر دست یافت و برای حفظ این نتیجه و نمایش تدافعی‌تر، سید مجید حسینی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد تا پیروزی مقابل کاراگومروک تا پایان مسابقه باقی ماند.

یاران حسینی در دقیقه ۶۵ گل دوم را هم توسط جانینی به ثمر رساندند و موفق شدند به برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل کاراگومروک دست پیدا کنند و نزدیک‌تر از همیشه به سهمیه لیگ اروپا شوند.

تیم فوتبال ترابزون اسپور که دو بازی بیشتر از سه تیم بالانشین جدول دارد، با این برد که پس از پنج مساوی متوالی به دست آمد، ۶۳ امتیازی شد، رتبه چهارم سوپر لیگ ترکیه را حفظ کرد و به سه امتیازی گالاتاسرای رده سومی رسید.

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور که در مسابقه هفته قبل نیمکت‌نشین بود، در دیدار امروز مقابل کاراگومروک شانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد

برچسب‌ها: ترابزون اسپور ترکیه مجید حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

128 ♕ Tractor Fc ♕1400/02/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi