خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

طعنه مورینیو به اوله؛ فرگوسن حتما نظر دیگری دارد

طعنه مورینیو به اوله؛ فرگوسن حتما نظر دیگری دارد
به گزارش "ورزش سه"، دو سال و نیم قبل بود که اوله گونار سولسشر جوان به جای ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد شد. او که ابتدا به عنوان گزینه موقت برگزیده شده بود، در ادامه و با نتایج خوب خود باعث شد مدیران یونایتد قراردادش را دائمی کنند. اما سولسشر در این مدت موفق به کسب حتی یک جام هم نشده و برخی معتقدند او گزینه مناسبی برای هدایت یونایتد نیست، اما مدیران باشگاه قصد دارند قرارداد این سرمربی نروژی را تمدید کنند
سولسشر اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد کسب جام اولویت اول او در یونایتد نیست و این موضوع تبدیل به وسواسی برای دیگر مربیان شده، اما ژوزه مورینیو به طعنه پاسخ داد که سرالکس فرگوسن حتما نظر دیگری در این مورد دارد.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی درباره اظهارات سولسکایر گفت: "این نظر او است. من کاملا مطمئن هستم که رئیس بزرگ او یعنی سر الکس فرگوسن نظر دیگری در این باره داشت. اما من به عقیده اوله گونار سولسشر در این رابطه احترام می گذارم. آزادی تفکر و عقاید وجود دارد و اگر سولسشر در مورد مربیگری اینگونه فکر می کند از نظر من مشکلی نیست، زیرا او با گفتن عقیده اش نسبت به کسی بی احترامی نکرده است. اما من حرفم را دوباره تکرار می کنم، معتقدم رئیس بزرگ او و بزرگترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، دیدگاه دیگری در رابطه با این موضوع دارد."

برچسب‌ها: منچستریونایتد مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

154 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1400/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi