خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مورینیو و واکنش به حذف یونایتد از لیگ قهرمانان

مورینیو و واکنش به حذف یونایتد از لیگ قهرمانان
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه منچستر یونایتد می‌توانست با یک تساوی هم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما شب گذشته با نتیجه 3-2 مقابل لایپزیش شکست خورد تا حذف تلخی از این مسابقات داشته باشد.
شیاطین سرخ اکنون با سوم شدن در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا به مسابقات لیگ اروپا راه پیدا کرده اند و این احتمال وجود دارد که آنها در این بازی ها با یک تیم انگلیسی دیگر یعنی تاتنهام روبرو شوند؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می تواند باعث شود که ژوزه مورینیو یک بار دیگر با تیم سابق خود جدال کند.
در همین ارتباط مرد پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل آنتورپ به حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داده است. ژوزه مورینیو در این باره گفت: "اکنون منچستریونایتد یکی از مدعیان فتح لیگ اروپا محسوب می شود. تیم‌هایی که از لیگ قهرمانان اروپا کنار می‌روند بسیار قدرتمند هستند و اصولاً به سطح لیگ اروپا تعلق ندارد.
یونایتد یکی از تیم‌های برتر محسوب می شود. گروه آن ها با توجه به حضور پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیش بسیار دشوار بود. ما می‌دانستیم که رقابت برای هیچ کدام از آنها آسان نخواهد بود."

برچسب‌ها: منچستریونایتد مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

145 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi